Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

xav

ben jij niet bang dat ze je plots snappen voor te werken zonder vergunning Creek...?

bananacreek

#1831
Citaat van: xav op dinsdag 28 juni 2011, 16:08:50
ben jij niet bang dat ze je plots snappen voor te werken zonder vergunning Creek...?


Nee hoor, want ik ben niet "GAINFULLY EMPLOYED"

De mensen die hier worden gedeporteerd zijn de mensen die "GAINFULLY" zijn employed ZONDER de benodigde werkvergunning.

Ik doe dat voor mijn hobby en drink gratis bier, maar als het zou moeten kan de eigenaar van de disko mij wel van een werkvergunning voorzien.
Maar als je geen "salaris" ontvangt dan is er niets aan de hand.
Muziek is mijn hobby en ik help die mensen en ik sta NIET op hun loonlijst.

xav

ah ok... dan zou ik het ook best op die manier presenteren wanneer ik mijn volgende workshop doe  :lachen:

balikbayan

Citaat van: bananacreek op dinsdag 28 juni 2011, 14:09:00
Geen foto hiervan, ging te snel..... :benweg:

Zag een jonge man een schuiver en salto met zijn motor maken.
De macho probeerde aan de rechterkant van het verkeer in te halen en dat ging helemaal fout en hij maakt een crash met een hoop vonken en gekraak en hij schoof onder zijn motor en toen maakte de motor nog even een salto en kwam boven op hem.
Genoeg mensen op de been om hem te helpen, want het was spitsuur tegenover Robinsons

Die man heeft een slechte dag vandaag (als hij het overleeft heeft), wat een klap en zijn snelheid was tegen de 60 dacht ik.
Dan denk je: "Maar dat had ook de Klootzak kunnen zijn met zijn maat 11 slippers aan" :negatief: :negatief: :negatief:

Het kan allemaal binnen een paar sekonden afgelopen zijn. en als je dat dan nog overleeft kan dat je financiele crash zijn :negatief: :negatief:


Volgens mij een goede redenen om je motor of auto te verzekeren zoiets van WA.

Kun je zeggen im insured just arrange it with them / maar idd de hospitaal rekening kan ook killing zijn

bananacreek

Citaat van: xav op dinsdag 28 juni 2011, 16:32:39
ah ok... dan zou ik het ook best op die manier presenteren wanneer ik mijn volgende workshop doe  :lachen:

Ja, volgens mij is dat legaal, maar ik ga nog even voor alle duidelijkheid legal advies vragen en dan zet ik het resultaat hier op dit topic.
Was trouwens een heel goede vraag van u  :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

@Balikbayan: Volgens mij een goede redenen om je motor of auto te verzekeren zoiets van WA.

Kun je zeggen im insured just arrange it with them / maar idd de hospitaal rekening kan ook killing zijn


Nou, ja, op de volgende manier:

1. Toch wel 65% van de Filippijnse motor rijders hebben niet de juiste papieren en zijn dan NIET verzekerd, want als er een checkpoint is dan sta je er versteld van hoeveel mensen er omdraaien en er vandoor gaan :benweg: :benweg: :jajaja:

2. Dus als die een ongeluk maken en zij zijn de schuldigen dan kan je naar je geld fluiten. Een rechtzaak? Ja, wel een jaar of 12 geduld hebben. Trouwens de buitenlander is ALTIJD schuldig hier :negatief: :negatief:

3. Er is hier alleen een "third party" verzekering (WA in Marroko, Ned) en ik weet niet eens of ze een "all-risk" verzekering hebben hier en als dat er wel is reken maar dat de premie torenhoog is, en ik ga dat morgen gelijk even navragen.

4.Dan moet je ook nog veel geluk hebben dat een verzekeringsmaatschappij van de andere partij plaatselijk uitbetaald binnen een jaar ???????

Al met al een hoop ellende.

Ik werd vorig jaar aangereden en deze Klootzak dacht : "Even aandacht trekken en voor dood spelen" en toen ik na een paar seconden mijn ogen opende was de andere partij er al vandoor en ik kon ze niet achtervolgen omdat alles scheef stond :negatief: :negatief:

bananacreek

FEEST?

Heb een nieuwe huishoudster gevonden
18 jaar
foto's?????????????
Vrijdag of zaterdag :happy: :atyourservice:


Nee, ze staat hier niet bij


disnoke

Citaat van: bananacreek op woensdag 29 juni 2011, 14:19:34
FEEST?

Heb een nieuwe huishoudster gevonden
18 jaar
foto's?????????????
Vrijdag of zaterdag :happy: :atyourservice:


Nee, ze staat hier niet bij



en onze mening dan ???   :neeneenee:

Had toch meer gehoopt dat we mee mochten kiezen  :biggrinn:

Hoop dat het een goeie is en niet zoals de vorige, veel succes ermee

Roland

Ik denk in gedachte nemende de smaak van onze gewaardeerde Klootzak kennende zal het een plaatje zijn  :biggrinn:
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

balikbayan

Ik heb uit vertrouwde bronnen vernomen  :floet:



Maar ik kan er langszitten