Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 24 februari 2015, 09:59:43
De PIRATE BAY is terug................ :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Maar iemand zei dat zulks al sedert januarie 2015 is....(door ISOHUNT?........... :weetikniet: :weetikniet:)

http://thepiratebay.to/browse





Ook in  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: te openen?......... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 22 februari 2015, 12:04:29
Bericht van de maand........... :lachen: :jajaja:

Boom Klats krak Boom.........zipppppperdezipperdezip.........12000 Volts....(primary lines on top).......... :ripba8: :ripba8:.... :weetikniet: :weetikniet:

Noreco post valt op een easyride in barangay Taclobo..... :lachen:





Weg gesloten voor zes uren en brownout to 16.30 uur....dus geen centrale verwarming........... :negatief: :negatief:

Nieuwe post wordt opgebouwd........... :thumb:



Valt me mee dat ik nog internet heb...want alles komt via die weg..... :happy: :happy:

Telefoons doen het ook nog.... :lachen: :thumb:

Ik hoorde dat een sugarcane truck (overloaded natuurlijk) een aantal kabels die over de weg liepen kapot getrokken had en dat de betreffende post al iets verrot was en daardoor brak ..........en gedeeltelijk op de wagen terecht kwam .............




bananacreek


bananacreek



Dat zal lekker zitten vergeleken bij een "normale" pediccap............ :thumb: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vandaag lunch gehad met het geachte lid Boomerang en echtgenote bij een klein restaurant van een Hollander in Valencia die uit Hulst in Zeeland zou komen......vriendelijke man en die zou daar de schoonste en mooiste wc op deze planeet hebben waar je ook met de rolstoel in kan rijden..... :weetikniet: :weetikniet:



Die man en zijn echtgenote hebben ook een bron met "bronwater" (NASPRI) in de bergen hier in Valencia.......hetgeen in Nederland met vlag & wimpel getest zou zijn in een laboratorium............


bananacreek

Ok leuk gesprek gehad met de eigenaar (natuurlijk staat de zaak op naam van zijn  :smiley-philippines: vrouw... :thumb:

Toen moesten we bestellen...en ik bestelde een dubbele patat en twee kroketten.....@P135



Patat was zelf gemaakt en smaakte uitstekend...... :thumb: :happy:

Kroketten waren ook door den Zeeuw gemaakt volgens oud Zeeuws recept en smaakten wederom van de volle uitstekenden zoals ome KluKluk zou zeggen...... :lachen: :thumb:

Oef...van der lekkerenden..dezen..patatamedoten..(Belgische frieten)....... :lachen: :thumb: :happy:


bananacreek

Hierbij in acht nemende dat mijn laatste kroket in het jaar 2000 werd gegeten bij de FEBO op de Nieuwendijk in Amsterdam was het eten van deze twee kroketten een heel avontuur......en zou er zo een stuk of zes bij kunnen nemen.... :thumb: :happy:





Maar nu komt den aap uit de mouw omdat ik met een bescheiden AOW voorzichtig moest zijn..... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:

Ik zei dus ok...even afrekenen...hoeveel is dat voor mij?.......... :weetikniet:

Toen zei de heer Boomerang....ben je nou helemaal besodemieterd Klootzak?....denk er niet eens over na....IK BETAAL....... :jajaja: :jajaja:

Nou ja....wat moet je doen...je moet dan toch respect tonen en dat acepteren...met de spreuk in gedachten....REFUSAL IS AN INSULT..... :jajaja: :jajaja:

Toen dacht ik op hetzelfde moment...verdomme daar komt hij mee aan op het laatste moment...( :denk: :smiley-philippines: style)...had ik dat eerder geweten dan had ik er zes kroketten besteld en een dubbele patat en een hamburger en een SML om de zaak goed door te spoelen........... :lachen: :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Voldoende plaats om te parkeren daar......... :thumb: