Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 februari 2015, 11:32:15
Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 februari 2015, 09:07:45
Dat is altijd al een zeer gevaarlijke crossing geweest (naast Iglesio na Christo)...en daar NEEMT de brutaalste de vooorang.... :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Reken maar dat je een reuze schaafwond overhoud als je over dat beton schuift (als dat alles zou zijn)......voor die man(nen) (vrouw(en) is het Valentines vieren in het ziekenhuis of waar dan ook... :ripba8:..... :jajaja:

Zo te zien wilde de easyride links af en de motorbike waarschijnlijk rechtdoor richting begraafplaats (San Jose Extension).............. :denk: :denk:

josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 februari 2015, 11:32:15
Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 februari 2015, 09:07:45
Dat is altijd al een zeer gevaarlijke crossing geweest (naast Iglesio na Christo)...en daar NEEMT de brutaalste de vooorang.... :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Reken maar dat je een reuze schaafwond overhoud als je over dat beton schuift (als dat alles zou zijn)......voor die man(nen) (vrouw(en) is het Valentines vieren in het ziekenhuis of waar dan ook... :ripba8:..... :jajaja:

Ik geef geen stuiver meer voor z'n rechter grote teen  :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Ze ging met mij mee naar Cebu city via de "George & Peter Lines" om schoenen en een Maong te kopen ergens in September 1996 en op dezelfde dag weer terug naar Dumaguete..........en ik kocht een blikje worstjes op de pier in Dumaguete en at de inhoud op en binnen twee uren had ik voedselvergiftiging en heb het wel geweten voor een week lang...... :ziek: :ziek:....en toen we terug kwamen was ik woest omdat ze bij Prudent op schoot ging zitten en zijn benen ging masseren en ik kon toekijken .....woest en poepjaloers en.......... zeer dom.....ze werd twee dagen daarna 19 jaar............. :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :negatief: :negatief:





Later werd ze zwanger van een  :smiley-philippines: die er vandoor ging en haar zwanger achterliet........... :lachen:


pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op vrijdag 30 januari 2015, 06:04:41
Dus ze hebben hem toch kunnen pakken?
Tenzij het een "stand in" is............ :lachen: :weetikniet: :weetikniet:



    hoop dat ze zichzelf geen tweede keer laten naaien eerst 44 doden en nu dit op de koop toe.....als het zo zou blijken.    :ikkeniebegrijp:     

    https://ph.news.yahoo.com/american-claiming-5-m-marwan-160000335.html

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek