Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 15:12:17
Prudent was toen 72 maar had toch maar geen problemen met een aantal km in de bergen lopen....

Prudent was ook tot op late leeftijd een fervent fietser in Belgie.

Pinocchio

Citaat van: pierrevanwies&segers op donderdag 12 februari 2015, 14:32:31
Trouwens het is zelfs niet zo bijster lang geleden [2000 of zo] dat er op het eerste blad van van een van de grote manila kranten te lezen stond dat een hooggeplaats lid van de belgische ambassade +een advizer van een [dacht BIRASP] ontwikkelings project waren ontvoerd toen ze in of rond zamboanga met een boot of speedboot naar een resort eilandje vaarden.....enz enz enkele dagen later waren ze terug vrij   :applaus:  als albert 2 betaald heeft of niet weet ik niks van.

wie er misschien nog wel iets van weet is lid pinnochio...   :weetikniet:  .

Bedoel je dit?

15 JUNI 1999
ZAMBOANGA - De Filipijnse autoriteiten hebben nog geen contact gehad met de ontvoerders van Lieven De la Marche en Eric Bracke. De politie heeft wel twee verdachten opgepakt die vorige zondag aan de Belgen een boot hadden verhuurd. Tijdens die boottocht naar het eiland Santa Cruz onderschepten de ontvoerders De la Marche en Bracke en namen hen mee naar het eiland Sacol. Zij zouden de
ontvoerders getipt hebben over de komst van de Belgen.

http://www.standaard.be/cnt/dst9906150047

pierrevanwies

   :hoedjeaf:  voor de reactie ....   :hoedjeaf:  .

  zodus ik zat er maar een jaar naast   :thumb:

  ik had het toendertijd gelezen in een   :smiley-philippines:  natuurlijk engelstalige krant en als ik nu zeer diep nadenk kwam de [hoge piet] een ontwikkelings project bezoeken en was samen met de verantwoordelijke van het project.....  later nooit niks meer over gelezen of gehoord.

 



 

   

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 15:12:17
Dit was Prudent met de Klootzak en een meisje (Marichel) die toen in Chin Loong werkte en dat was op een trouwpartij van haar neef in de bergen van Barangay Bagtik, Mabinay in 1996...



Prudent was toen 72 maar had toch maar geen problemen met een aantal km in de bergen lopen....

Sorry verkeerde naam: Marichel werkte in de Karaoke ...en dit was MARIVIC............. :jajaja:


bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 13 februari 2015, 02:07:10
Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 15:12:17
Prudent was toen 72 maar had toch maar geen problemen met een aantal km in de bergen lopen....

Prudent was ook tot op late leeftijd een fervent fietser in Belgie.

Hij schreef me nog af  en toe (althans zijn zuster deed het schrijfwerk) maar later hoorde ik dat hij  in Gent was overleden op 85 jarige leeftijd of in de buurt..  :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 februari 2015, 12:14:33
Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 15:12:17
Dit was Prudent met de Klootzak en een meisje (Marichel) die toen in Chin Loong werkte en dat was op een trouwpartij van haar neef in de bergen van Barangay Bagtik, Mabinay in 1996...



Prudent was toen 72 maar had toch maar geen problemen met een aantal km in de bergen lopen....

Sorry verkeerde naam: Marichel werkte in de Karaoke ...en dit was MARIVIC............. :jajaja:

Die Barangay Bagtik is sedert een jaar of 12 zeer gevaarlijk vanwege de bandieten en drugpushers die daar zouden zitten........waar de foto genomen was dat was nog een km of zes verder (en veel hoger) dan de Taboan (public market).......


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek