Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vanuit Zamboanga  naar Dumaguete zonder overstappen.............. :thumb:


bananacreek

Ceres Liner heeft een aantal jaren geleden de ABC liner in Cebu overgenomen en die reden vanuit Barili en Bato naar cebu city vv............



Nog niet door Ceres overgenomen............. :denk: :denk:



Where are you going Joe?............. :lachen:


bananacreek


bananacreek

Kennismaking met een Ceres Liner bus..........(Dumaguete)........dead on the spot... :ripba8: :ripba8:








bananacreek


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 februari 2015, 16:04:25
Vanuit Zamboanga  naar Dumaguete zonder overstappen.............. :thumb:




Geweldige info Bananacreek voor mijn,   dit geeft mijn hoop in bange tijden  :thumb:    Als het echt uit de hand loopt in Zamboanga pak ik de bus naar Dumaguete :biggrinn:     Hoop ik maar dat U dan onderdak bied aan een vluchteling ?    :weetikniet:   Dumaguete is toch de stad van de gentle people ?


En mocht ik onverhoopt toch gekidnapt worden doe ik Abu Sayaf wel de groeten van U mijnheer Bananacreek    :lachen:

jiggy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 februari 2015, 16:16:06
Ceres Liner heeft een aantal jaren geleden de ABC liner in Cebu overgenomen en die reden vanuit Barili en Bato naar cebu city vv............

Southern Star op BOHOL is dochter-/zuster(?)maatschappij van CERES LINER.
identieke kleuren. Zelfde wagenpark.





Oops... nog steeds geen kei in het invoegen van foto's....

bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op dinsdag 10 februari 2015, 18:08:20
Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 februari 2015, 16:04:25
Vanuit Zamboanga  naar Dumaguete zonder overstappen.............. :thumb:




Geweldige info Bananacreek voor mijn,   dit geeft mijn hoop in bange tijden  :thumb:    Als het echt uit de hand loopt in Zamboanga pak ik de bus naar Dumaguete :biggrinn:     Hoop ik maar dat U dan onderdak bied aan een vluchteling ?    :weetikniet:   Dumaguete is toch de stad van de gentle people ?


En mocht ik onverhoopt toch gekidnapt worden doe ik Abu Sayaf wel de groeten van U mijnheer Bananacreek    :lachen:

Ok.......hier kunt u dan logeren.....voor vluchtelingen 5% korting........... :thumb: :happy: :happy:
http://eldoradobeachresort.com/

Dumaguete is nu de city of Gentle Bullets.......... :lachen: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Als u dan de vogelaar (Ewold Horn) ziet wens hem sterkte na bijna vier jaar in handen van de ASG............ :hoedjeaf:



Germans


Maar vergeet niet uw tandenborstel mee te nemen want ik denk niet dat de ASG daarin voorziet........... :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

Citaat van: jiggy op dinsdag 10 februari 2015, 20:26:21
Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 februari 2015, 16:16:06
Ceres Liner heeft een aantal jaren geleden de ABC liner in Cebu overgenomen en die reden vanuit Barili en Bato naar cebu city vv............

Southern Star op BOHOL is dochter-/zuster(?)maatschappij van CERES LINER.
identieke kleuren. Zelfde wagenpark.





Oops... nog steeds geen kei in het invoegen van foto's....



Open een foto op Google pictures en "right click" de foto en dan "left-click" copy image-URL en plak dit in de "image-icon" van het forum.............

Krijg je een hoop gebrabbel....en je wilt die foto toch hebben dan klik eerst op de foto om die te kunnen openen op de bijbehorende website....