Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


pierrevanwies

Hier nog effe een foto van de chairman van het MILF 'al haj murad ebrahim' met zijn vrienden.

 .

 .

 .

middenste en onderste foto is in malacanang.

bananacreek

Hier komt nog een lange staart aan ....en vergeet niet dat er in 2016 verkiezingen zijn...en inderdaad koppen gaan al rollen en PURISIMA zou al in SAIPAN zitten.... :jajaja: :jajaja:

Dit is een gevoelige zaak voor beide partijen maar nu zou die MARWAN dan toch wel in het leven zijn?....en ze zullen dan niet rusten voordat ze hem hebben....dead or alive.... :smiley-philippines: revenge.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Als de IS hier gaat "steken" zoals in Parijs, Lybia en Egypte dan gaat het feest hier beginnen.... :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:


bananacreek


bananacreek

Eigenaar is de eigenaar van Forest Camp en dit is in Daro......maar alles is hier gesloten sedert een maand of twee en vandaag zag ik die man met een rollator naast de auto...dus die heeft waarschijnlijk een hersenbloeding gehad?... :weetikniet:





Was altijd wel een vriendelijke man en verkocht ook wat surplus trucks vroeger zoals de Dodge WC52..............

Pierrevanwies kent de man nog wel van een aantal jaren geleden i.v.m. de Dodge trucks....zoals ook de truck van de forest camp............




bananacreek

Maar niet meer origineel...een andere motor...Mazda...... dacht ik en het chassis is ongeveer een meter langer gemaakt.......



Maar velen  :smiley-philippines: vinden zulk spul mooi en de NORECO wil nu graag de mijne kopen maar ik zei...dat hangt van de Melanoma... :ripba8: :ripba8: :weetikniet: en de Euro af..... :lachen: :lachen:




bananacreek


bananacreek


bananacreek