Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dus ze hebben hem toch kunnen pakken?
Tenzij het een "stand in" is............ :lachen: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op zondag 25 januari 2015, 11:50:01
Een uur of twee geleden kwam er een invasion van Jehova Getuigen (zes stuks) naar mijn huis maar ik zag ze komen vanaf de bovenverdieping en ze kwamen van de buren en die hebben me waarschijnlijk verraden............... :negatief: :negatief: dat ik wel thuis was want ze bleven wel 10 minuten roepen...Mayo...Mayo....Tawo?

Ik heb me muisstil gehouden ...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

En eindelijk gingen ze weg.............. :daag: :daag:

Ze gooiden wel het onderstaande over de gate.... :negatief: :negatief:.....



HOW DID LIFE BEGIN?........... :denk: :denk: :denk: :denk:

Hier?................ :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

http://www.filippijnen.org/index.php




kreeg het zelfde blad in mijn brievenbus, maar dan in het Ned. kun je zien hoe groot die organisatie is .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ronny55

Citaat van: bananacreek op vrijdag 30 januari 2015, 05:57:39
"Another one bites the dust"?................ :lachen:



Dit was (is) het huis van een Zwitser een aantal jaren geleden en dit signboard hangt daar al een paar jaar............



Als ik goed zie, van juli 2014
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.


bananacreek

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 30 januari 2015, 09:04:34
Citaat van: bananacreek op vrijdag 30 januari 2015, 05:57:39
"Another one bites the dust"?................ :lachen:



Dit was (is) het huis van een Zwitser een aantal jaren geleden en dit signboard hangt daar al een paar jaar............



Als ik goed zie, van juli 2014

Dat huis was al een aantal jaren daarvoor te koop aangeboden.....

pierrevanwies

Stijn, de amerikanen hadden een bounty gezet op het hoofd van een bommemmaker die zich schuilhield in een sultanate in mindanao,er stond zo maar effe 5 of 6 millioen dollar op zijn hoofd ,dat geld kon de   :smiley-philippines:  regering wel goed gebruiken[wie er zijn zakken wou mee vullen moet het onderzoek nog uitmaken].

Iemand heeft dan maar beslist om er meer dan 400 man [specal action force van de pnp] te sturen en die hebben het dorp dan om een uur of 4 in de morgen overvallen en de gezochte vermoord en zijn vinger afgesneden[volgens bepaalde bronnen was ie echter al jaren dood en dus niet aanwezig in het dorp   :weetikniet:  .

Enfin dat was niet naar de zin van de rebellen of freedomfighters  en die zijn dan in actie getreden en hebben daar lelijk huisgehouden......

googled ne keer bij wikipedia of zo dan weet je het zo...... MAMASAPANO massacra

in ieder geval voor hun   :ripba8: