Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Mt Kanlaon crater lijkt toch verdomd veel op de Pompeii (Vesuvius) crater..........daar hoef je niet Paranoid zoals ik voor te zijn om dat te kunnen zien.... :lachen:



Vesuvius


Alleen kan je er met de wagen nog niet naar toe op Mt. Kanlaon........... :negatief: :negatief:

Ok...nu op de ASWANG jacht.......... :atyourservice: :atyourservice:



Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent


bananacreek

Ik had een nare droom vanacht.............. :denk: :denk: :ikkeniebegrijp:

Ik droomde dat mijn ex hier weer kwam om de titles van de lands op te eisen en ik zei die.......... gaan we dan samen ik Bacolod halen...je kan meevliegen op halve prijs............... :jajaja: :thumb: :atyourservice:

Ok zei ze.... :thumb: :happy: :happy: :happy:

Ok flight KL6790-B is now boarding from gate D-7

Ladies and Gentlemen...Good morning this is your captain speaking...we are now preparing for take-off on our way to Bacolod city.... :atyourservice: :atyourservice:

We will fly directly to Bais city to refuel with SML.... and thereafter we will continue our flight to Bacolod city flying over the world famous Canlaon volcano....please fasten your seatbelts and refrain from smoking as soon the sign is lighted.........have a nice trip

As of this moment we can expect fair weather except for some air-turbulances in the Kanlaon area.....

Klootairbus Kl 337


..............na ongeveer 25 minuten underway tussen Bais en Bacolod there were some air disturbances en drie maal vielen we in een vacume en helaas had mijn ex haar seat-belts niet gesloten tijdens de derde salto mortale en ze viel naar beneden...later werd beweerd dat ik haar een duwdje had gegeven....schande van zulk een gedachte................. :negatief: :negatief:

Ben nog terug gevlogen maar ik kon niets meer van haar zien en moge haar ziel in vrede rusten.............. :ripba8: :ripba8:

Onbegrijpelijk...ze viel recht naar beneden........... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :jajaja:



Heb haar nog geroepen maar geen antwoord....had ook geen reddingstouw meegenomen omdat de weersverwachting goed was in dat gebied......life could be unfair indeed... :negatief: :negatief: :negatief:

Op de terugweg zal ik toch een mooi bloemstukje naar beneden gooien................ :atyourservice: :atyourservice:.. :ripba8: :ripba8:



Op de terugweg bijna in botsing gekomen met zulk een toestel.......kloothommel ...geen verlichting..en ik kon hem ook niet in radar zien dus vloog hij in CLOACK... :negatief: :negatief: :negatief:


Toen werd ik plotseling wakker............met rillende ledematen en de tranen rolde over mijn wangen :negatief: :negatief: :confused2: :confused2:.............


jamietagabundok

En nu maar hopen dat die nare droom werkelijkheid word   :weetikniet:   :lachen:       Geintje   .  Kan me voorstellen als je  na   wat ik gelezen heb al zoveel jaar met elkaar in de clinch ligt , je er nare dromen van krijgt.  Ik denk dat ik ze alles kado deed, for the sake of peace of mind.

Maar ieder is anders,  succes met det strijd  bananacreek.    :thumb:



  P.S. die foto van die aswang had je nou niet moeten doen, die zag ik gisteren net voor het slapen gaan   :biggrinn:      Had mijn vriendin me al gek lopen maken ,dat het bij haar wemelt van de aswangs,  nou die foto weer.    Kreeg dat rotding niet weer van mijn netvlies hele nacht  :negatief:



bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op maandag 19 januari 2015, 07:49:53
En nu maar hopen dat die nare droom werkelijkheid word   :weetikniet:   :lachen:       Geintje   .  Kan me voorstellen als je  na   wat ik gelezen heb al zoveel jaar met elkaar in de clinch ligt , je er nare dromen van krijgt.  Ik denk dat ik ze alles kado deed, for the sake of peace of mind.

Maar ieder is anders,  succes met det strijd  bananacreek.    :thumb:



  P.S. die foto van die aswang had je nou niet moeten doen, die zag ik gisteren net voor het slapen gaan   :biggrinn:      Had mijn vriendin me al gek lopen maken ,dat het bij haar wemelt van de aswangs,  nou die foto weer.    Kreeg dat rotding niet weer van mijn netvlies hele nacht  :negatief:

Dank....en hier een paardemiddel om die Aswang uit uw beeld te krijgen.....

Sprenkel 15 druppels azijn (vinegar) op uw gesloten oogleden en zeg 15 wees gegroetjes (Hail Mary) in het Cebuano achter elkaar ...... en de Aswang gaat op de vlucht.............. :rennen: :rennen: :benweg: :benweg:

CitaatNagatoo ako sa Dios nga Amahan,
Makagagahum sa tanan.
Magbubuhat sa Langit og sa Yuta.
Nagatoo ako kang Jesukristo
iyang bugtong anak nga atong Ginoo,
gipanamkon siya sa lalang sa Espiritu Santo,
Ug Natawo gikan ni Maria nga Ulay,
Gisakit siya sa sugo ni Poncio Pilato,
Gilansang sa krus,
Namatay ug Gilubong.
Miadto siya sa mga Nangamatay
ug sa ikatolo ka adlaw nabanhaw siya.
Misaka sa Langit,
ug nagalingkod sa too sa Dios Amahan,
Makagagahum sa tanan.
Gikan Didto Mobalik siya aron Paghukom sa mga
Buhi ug sa mga Minatay.
Nagatoo ako sa Espiritu Santo.
Sa santos ug Katoliko nga Simbahan,
sa Panag-ambit sa mga Santos,
sa Kapasayloan sa mga sala,
ug sa Pagkabanhaw sa Lawas ug sa
Kinabuhing Walay Katapusan. Amen.

bananacreek

Ongevallenwet.... :jajaja:

Liep vanorgen naast Building 3 van de Public market toen ik op deze "grill" stapte en met het rechterbeen naar beneden zakte zover totdat ik met de onderkant van de knie aan beide kanten vast kwam te zitten als in een visegrip................... :negatief: :negatief:

Visegrip........... :jajaja:




Twee flinke schaafwonden op de plaatsen waar ik vastzat en kapotte broek....



Niemand stak een hand uit om me te helpen................ :negatief: :negatief:

Ik heb ze het in het Hoog Nederlands (Beverwijks) wel duidelijk laten weten hoe ik daarover dacht............ :denk: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Nu met een stijf en zeer pijnlijk been...maar een Klootzak is al wat pijn gewend.....en daar komt hij wel overheen....

Gelukkig werken de Tetanus injecties van een paar jaar geleden nog en moet eind dit jaar de laatste booster hebben (als ik nog niet aan de Melanoma gestorven ben... :weetikniet: :weetikniet:)

Maar dan ook zeer veel geluk gehad (vanwege de wees gegroetjes?...... :weetikniet: :weetikniet:) dat het been gewooon niet als een lucifer geknapt was...het had dus veel erger kunnen aflopen..... :jajaja: :jajaja:

Wie is hiervoor normaal verantwoordelijk voor?......City Enineers Office...dan kan je natuurlijk wel een zaak voor de rechtbank slepen maar dat gaat jaren duren en als blanke heb je maar weing kans om dat te winnen.....


bananacreek

Als je zulk een zaak dan alsnog voor de rechter sleept:

"All RISE"

"Your honor, good morning...."

Judge: "Yes I know it's morning but for me it's a lousy morning"............ :negatief: :negatief:

"Ok, call the first case"

"Your Honor: Mr Klootzak vs People of the Philippines...for grave neglience and damages"

Judge: "Ok...call the witnesses"

enz enz enz.........

"Ok...last for today...........crossexamination of the complainant"

Present the complainant: "Oh...the FOREIGNER?....."..... :lachen: :lachen:

"Yes your Honor"

First question by the counsel for the defendants:  "So Mr. Klootzak"...then he was gravely interupted by the judge who said:.........."Hoi Mr. Klootzak....if you want to show some respect to this court ...STAND UP STRAIGT...and for God sake DONT PUT YOUR VINGER IN YOUR NOSE OR I WILL HOLD YOU FOR CONTEMPT OF COURT AND YOU WILL END UP IN JAIL WITHIN 15 MINUTES.....DO YOU UNDERSTAND ME????"

Klootzak: "ahh...yes your honour.....".. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :confused2: :confused2:

Judge: "I can't hear you ...LOUDER"................ :jajaja: :jajaja:

"YES YOUR HONOUR"............... :denk: :confused2: :confused2:

Ok...proceed WITH YOUR QUESTION:..........enz enz.

"Last question your honour"

Judge:  "Ok......... proceed...........but make it short because I have to take a piss" ............ :denk: :denk:

"Of couse..yes your honor"

Mr. Klootzak...you mentioned a while ago that in the year 2004 you got LASIK in Cebu city on BOTH EYES?"

Klootzak: "Yes sir, that is correct...on August 14 2010....correction your honour...that should be 2004".............. :happy: :happy: :happy:

"So to be correct with you Mr. Klootzak.....I'snt it than true to say that you can see clearly with both eyes at about one meter distance from the ground?" 

Klootzak: "Ahhh...you see sir"... :denk: :denk:

"No Mr. klootzak you just answer my question with YES or NO....Don't start thinking... and don't talk to me...you direct your answer to the Honorable Judge Rutte"



Klootzak: "Yes your Honour"......... :confused2: :confused2:

Counsel for the defendants continues: "Your honor...I rest my case"...

Judge: "Ok, set this case for the next hearing somewhere in the month of August of this year because I need a vacation to the Netherlands".........But leave my remark about the vacation OFF the records...................you hear me?"

Clerck of court: "Yes your honour...of the records"   

Next case: "People of the Philippines VS Willem Da Klootzak for Public Scandal"....

Judge: ..."What the..f...ck .... "JESUS CHRIST......again that asshole?....".............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

"Twenty minutes break" ...................... :daag: :daag: :daag: :benweg: :benweg: :benweg:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 19 januari 2015, 13:00:57
Ongevallenwet.... :jajaja:

Liep vanorgen naast Building 3 van de Public market toen ik op deze "grill" stapte en met het rechterbeen naar beneden zakte zover totdat ik met de onderkant van de knie aan beide kanten vast kwam te zitten als in een visegrip................... :negatief: :negatief:

Visegrip........... :jajaja:




Twee flinke schaafwonden op de plaatsen waar ik vastzat en kapotte broek....



Niemand stak een hand uit om me te helpen................ :negatief: :negatief:

Ik heb ze het in het Hoog Nederlands (Beverwijks) wel duidelijk laten weten hoe ik daarover dacht............ :denk: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Nu met een stijf en zeer pijnlijk been...maar een Klootzak is al wat pijn gewend.....en daar komt hij wel overheen....

Gelukkig werken de Tetanus injecties van een paar jaar geleden nog en moet eind dit jaar de laatste booster hebben (als ik nog niet aan de Melanoma gestorven ben... :weetikniet: :weetikniet:)

Maar dan ook zeer veel geluk gehad (vanwege de wees gegroetjes?...... :weetikniet: :weetikniet:) dat het been gewooon niet als een lucifer geknapt was...het had dus veel erger kunnen aflopen..... :jajaja: :jajaja:

Wie is hiervoor normaal verantwoordelijk voor?......City Enineers Office...dan kan je natuurlijk wel een zaak voor de rechtbank slepen maar dat gaat jaren duren en als blanke heb je maar weing kans om dat te winnen.....



Onder de schaafwonden natuurlijk flinke kneuzingen......... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Vandaag zag ik hier voor het eerst een STERLING truck (18-wheeler)...........en zag er mooi uit.. :thumb: :thumb:

Dit is van internet maar ongeveer hetzelfde model.....komen van de USA?.... :weetikniet: :weetikniet:....nu wel...

http://en.wikipedia.org/wiki/Sterling_Trucks

Dus van DAIMLER............



Twee andere modellen..... :thumb:

Kenworth ook een Sterling of Daimler?...(Australia zo te zien)


Sterling T26-8x8