Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Een hoop trycicle (pedicab) drivers zijn ongure schoften zonde manieren.........maar natuurlijk zitten er ook een aantal redelijke gasten tussen...



Altijd en altijd problemen met die gasten:

-no brake lights
-U-turns
-overpricing
-grote bek
-zeer onguur gekleed
-enz enz enz... :negatief: :negatief:

bananacreek


Luc

Citaat van: bananacreek op zondag 11 januari 2015, 14:38:05
.



Er waren velen blanken voor hun naar de hemel vertrokken...... wegens dronken rijden...zeer velen en het zijn er teveel om zomaar even op te schrijven......ze leren het nooit?... :weetikniet: :weetikniet:

In de bijna 36 jaar dat is hier als krijgsgevangene wordt gehouden toch wel meer dan 60 dacht ik.....en zekers niet minder...... :jajaja:

Namen lijken mij meer Zweeds.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Citaat van: Luc op zondag 11 januari 2015, 15:34:31
Citaat van: bananacreek op zondag 11 januari 2015, 14:38:05
.



Er waren velen blanken voor hun naar de hemel vertrokken...... wegens dronken rijden...zeer velen en het zijn er teveel om zomaar even op te schrijven......ze leren het nooit?... :weetikniet: :weetikniet:

In de bijna 36 jaar dat is hier als krijgsgevangene wordt gehouden toch wel meer dan 60 dacht ik.....en zekers niet minder...... :jajaja:

Namen lijken mij meer Zweeds.

Ja correct en het zou niet de eerste keer zijn dat die Dejaresco zulke fouten maakt in zijn krant........


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Smoketest (P250) + insurance P1000 + registration P2240...............





Ze weten allerlei foefjes met die appraraten om de klant erdoor te krijgen....gaat online via Manila..... :lachen: :thumb:






bananacreek

......

Nog steeds geen P16,70 zoals in 2003 voor de diesel... :lachen:

bananacreek

Deze afdeling "speelgoed" (achter het glas) is waar mijn hartje sneller begint te kloppen.....wat anders als de "Dinky Toys" van vroeger..... :lachen: :thumb: :happy: :happy:



Hier kocht ik mijn "ASWANG DESTROYER" vandaag.....(semi automatic Oerlikon)..... :thumb: :thumb: