Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nederlanders....treurt gij niet...wij komen u binnenkort van de VVD en PvdA bevrijden..... :atyourservice: :atyourservice: :happy: :happy: :happy:



Toch weer een leuk kunstwerk en daar zijn die  :smiley-philippines: zeer goed in .... :thumb: :thumb:

Rich

Rich de Nederbelg.

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Deze jongen moet flink naar het toilet zo te zien..maar heeft op dit moment geen tijd.................. :lachen: :jajaja:

[embed=425,349]<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/yqSB-aJ7lGk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Afbraak Shakey's om plaats te maken voor een 12 verdiepingen condominium (of zoiets)............De halave boulevard of "broken dreams" is al opgekocht voor commerciele doeleinden...........




bananacreek


bananacreek

Ik zou daar niet eens GRATIS willen wonen zo afgelegen.....bij Mayabon moet je links af (in de buurt van Barangay CabCab)....en dan een zeer lange en zeer slechte weg.....(althans een paar jaar geleden).............. :negatief: :negatief:

Als je in Antulang wilt eten en je bestelt kip dan moeten ze die kip eerst even vangen.....dus verse kip...... :lachen: :negatief:



Er gingen nog wel eens Koreanen naar toe ...maar het ziet eruit dat Antulang stervende is......... :ripba8: :ripba8:

bananacreek

.



Er waren velen blanken voor hun naar de hemel vertrokken...... wegens dronken rijden...zeer velen en het zijn er teveel om zomaar even op te schrijven......ze leren het nooit?... :weetikniet: :weetikniet:

In de bijna 36 jaar dat is hier als krijgsgevangene wordt gehouden toch wel meer dan 60 dacht ik.....en zekers niet minder...... :jajaja:

bananacreek

Obar was ook mijn lawyer once (10 jaar ongeveer) en hij haat blanken............ :lachen: :lachen: :negatief:



Hij zei vroeger dat hij altijd wat had tegen anullments.......... maar een paar jaar later had hij toch een anullment van zijn vrouw aan den broek.... :lachen: :lachen: :jajaja: