Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Uit de oude doos in Bindoy mountains....



De dochter.... :crazy: :crazy: :crazy:



Bleek later dat het kind in het witte t-shirt van haar was en de makker in het geel op de voorgrond...( de zogenaamde cousin.... :lachen: :lachen:....ikke... :denk:.... :benweg: :benweg: :benweg: :daag: :daag:



bananacreek

Ze kon wel heet zijn af en toe...maar een hoop blah...blah...blah..... :denk: :benweg: :benweg:


bananacreek

ex waitress.............die belazerde mij...... :lachen: :lachen:...en kwam er wel achter... :daag: :daag:


bananacreek


bananacreek

Ok ik heb nu uitleg gekregen betreffende het niet meer kunnen veranderen van de berichten en zal me daarbij aan moeten houden en dan gewoon rekening houden met hetgeen ik post..............niet het einde van de wereld............ zolang je maar weet waar je aan toe bent.... :jajaja: :thumb:





 

pagud

Citaat van: bananacreek op woensdag  7 januari 2015, 12:36:27
Ja...wel zo gebeurd dat af en toe....maar ik blijf een gierige Hollander.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Nu de euro aan het sterven is moet je de broeksriem wel een beetje aanhalen....



Het was ergens in 2001....0.83 US$......maar dat hebben we ook overleefd............... :happy: :happy:
:

Voor de mensen die hun inkomsten uit de fils halen is het minder erg . Van 73 php/â,¬ naar 53php/â,¬....... :ripba8: :ripba8:

bananacreek


bananacreek

Gezellige kleuren......mag natuurlijk niet in Nederland?.... :weetikniet:



You have a problem brother?

gertve

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 januari 2015, 11:28:41


Ja, die man ziet er erg gezellig uit  :denk:

Zoveel effect hebben die kleuren dus niet, dus laten we onze ogen geen onnodig pijn doen  :biggrinn: