Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ook een ander lid heeft hier problemen met .......VERANDER ...en VERWIJDER.. ICONS van de verzonden berichten... die foetsie zijn.... :jajaja: :negatief: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Full House Lee Plaza en daar staan de rijen wel twintig meter achter de kassa's................ :lachen: :negatief:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 december 2014, 12:46:26
De generator van de Why Not heeft het begeven (voor de zoveelste maal) en de rotor needs to be rewinded...en dat wordt een dure zaak neem ik aan....






Dat is al een oude surplus generator...........

Met de hand wikkelen "on the spot".... :denk: :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:..neemt ongeveer een week in beslag en gaat ongeveer 45 duizend pesos kosten......

Lager moet ook vervangen worden....

In geval van nood kan men JOEBON (Bigfoot) bellen en dan wordt er een generator met een heftruck gebracht (huren)............ :thumb:






bananacreek


bananacreek


bananacreek

Menu vervolg: GEEN RECLAME................ :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Gewoon om te laten zien wat er te krijgen is en die prijzen met   :eu: te vergelijken.... :denk:






bananacreek

Menu laatste deel:

.

Dit heb ik wel eens gedreigd (gallows grill) aan de kat in de disco die me een flinke haal over mijn hand gaf............. :ripba8: :ripba8:






bruno

Citaat van: xav op zondag  2 januari 2011, 13:47:39
Citaat van: boldy op zondag  2 januari 2011, 13:04:32
zo dat ziet er netjes en schoon uit en dat voor een dierenkliniek als ik dan je andere foto's zie van een ziekenhuis voor mensen , nou dan moeten die hun eigen schamen

het ziet er idd m
Citaat van: bananacreek op woensdag 31 december 2014, 08:45:07
Menu laatste deel:

.

Dit heb ik wel eens gedreigd (gallows grill) aan de kat in de disco die me een flinke haal over mijn hand gaf............. :ripba8: :ripba8:






ooi en netjes uit... zou eerder daar onderzocht willen worden dan in het ziekenhuis  :lachen:

ruff rider


daf105paccar

Bananacreek................de enige goede "klootzak"............Gelukkige Verjaardag.  :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: