Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Lorre


smilingbee

Citaat van: dozo op zondag 21 december 2014, 13:04:46
leuke instinker,maar nog steeds goedkoop, kost in :nederlandsevlag:over 5euro. :lachen: :happy:

De dosis zal in NL ook wel groter zijn...  :biggrinn:

Lorre

Citaat van: smilingbee op zondag 21 december 2014, 17:42:07
Citaat van: dozo op zondag 21 december 2014, 13:04:46
leuke instinker,maar nog steeds goedkoop, kost in :nederlandsevlag:over 5euro. :lachen: :happy:

De dosis zal in NL ook wel groter zijn...  :biggrinn:

In Angeles 5 cl rum en 20 cl cola.  :happy:  :thumb:

bananacreek

Na de Xmas party in de disco naar de bergen geweest en net terug....morgen meer... :jajaja: :jajaja:

Onderweg zien staan.....(REO)...kopen of niet kopen? (als doodskist?..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:) ...en dan van je.... één...twee...drie...van de berg af.... :ripba8: :ripba8:..... :daag: :daag:

Nog geen antwoord op mijn text voor de prijs..........


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 24 december 2014, 13:47:44
Na de Xmas party in de disco naar de bergen geweest en net terug....morgen meer... :jajaja: :jajaja:

Onderweg zien staan.....(REO)...kopen of niet kopen? (als doodskist?..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:) ...en dan van je.... één...twee...drie...van de berg af.... :ripba8: :ripba8:..... :daag: :daag:

Nog geen antwoord op mijn text voor de prijs..........



Ok...800 duizend pesos..(inclusief met registration)...niet gek als alles technisch in orde zou zijn.... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Lechon was goed te eten met zacht vlees maar de  :smiley-philippines: waitresses en ander personeel vielen twee van die lechons als PIRANAS aan en binnen een minuut of vier was het foetsie............ :lachen: :lachen:



Wordt vervolgd met foto's en videos...nu eerst aan de icecream... :thumb: :happy: :happy:

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op woensdag 24 december 2014, 14:13:37
Creek, alvast 'n fijne kerst !!



Dank u................ :hoedjeaf:

...........ook namens "BUKTON" (Spieren in het  :nederlandsevlag:)...maar hij kan niet meer blaffen want ze hebben hem opgegeten tijdens een TUBA drinking session..... :negatief: :negatief: :negatief:.......was een leuke hond.........zeer domme zet, maar zo zijn ze als ze dronken zijn.... :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Kerstdrukte Lee Plaza maar viel nogal mee omdat het redelijk vroeg was..........


bananacreek

Xmaqs party Why Not...maae zeer weinig fotos maar wel een stuk of vier videos maar moet die nog uploaden....

Beef........


Garnalen of zoiets en dat vreet ik van mijn leven niet zoals ook kaas.........