Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok, het is iets beter, maar ga nu toch wel proberen te slapen, en daar ben ik bang voor want ik ben toch wel overstuur nu en ik zie het niet meer zitten :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :ikkeniebegrijp:




Hoop dat het nu werkt....

bananacreek

Deze met de blauwe broek mag ook solliciteren, maar het probleem is die uyabs (boyfriends) en ik vertrouw ze voor geen cent en ze zeggen vaak: "No Kloot, ik heb geen uyab" En dat zijn vaak leugens. :negatief: :negatief:



bananacreek

Leuk, die toren is uit koraal gemaakt (zie krantenknipsel uit 2004)








balikbayan

Ter info

ik ben net vlug naar de wc gerend aangezien ik bijna in mijn broek piste van het lachen  :lachen:

Aan de andere kant als zu/hu het badderen en masseren kan nalaten heb je er misschien nog een goeie aan  :confused2:

Ik ben benieuwd naar de foto's

bananacreek







De twee foto's waren al eerder op dit topic geplaatst maar het krantenknipsel vond ik pas vandaag



Ik ben maar over kerken begonnen, want om nu aan huishoudster te gaan zitten denken maakt me moe(deloos)???????????
Misschien morgen beter? :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: balikbayan op woensdag 22 juni 2011, 17:23:25
Ter info

ik ben net vlug naar de wc gerend aangezien ik bijna in mijn broek piste van het lachen  :lachen:

Aan de andere kant als zu/hu het badderen en masseren kan nalaten heb je er misschien nog een goeie aan  :confused2:

Ik ben benieuwd naar de foto's

Daar had ik alleen een text van en helaas (misschien maar goed) geen foto's, maar kijk even naar het volgende:

bananacreek

Deze lieverd



En deze knappe macho (de Klootzak).....zouden toch een leuk stel kunnen zijn? :happy: :happy: :happy:


bananacreek

Kijk, deze laat me al de shampo zien voor een verfrissend bad  :thumb: :thumb: :happy:

bananacreek


bananacreek