Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vervolg tire repair kits:



Zulk een kopsleutel?...al jaren niet meer gezien.............





bananacreek

Hospital.....als de patienten (OPD) weg zijn wordt het katten-spreekuur............en na het spreekuur groot "poppen" festival nast de wc.... :happy: :happy: :happy:

Mien wacht op de psychiater....... :jajaja: :jajaja: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


Ome Joop gaat de "pop" plaats verkennen en gelijk even pissen........ :jajaja: :jajaja: :lachen:


Nu schijn het toch dat......... terwijl Mien intussen bij de psychiater zit te hijgen...... Malle Pietje ook naar binnen komt geslopen........... en dat wordt dan een triootje?......... :denk: :ikkeniebegrijp:... :thumb: :thumb: :happy: :happy:........... :sexhq0: :sexhq0:

bananacreek

Hebben ze in de ziekenhuizen in  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley: ook katten-spreekuur?........... :weetikniet: :weetikniet:

Hier is alles een open huis.... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

bananacreek

@ Adriaan en andere geinteresseerden....hier vind je ook zeer veel medical information...(USA) :thumb:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmedhealth/about/


Adriaan

Creek die dermapathologist zou zich best wat professioneler op kunnen stellen. Ze zou in feite een "second opinion" moeten aanmoedigen. Ik zie niet in hoe dat een risico meebrengt voor haar - integendeel. Als ze zo kinderachtig is om dat als een blijk van wantrouwen te zien ben je misschien inderdaad beter af met iemand anders. Misschien moet je toch denken aan Cebu. 

Een ander punt is dat jij betaald hebt voor die biopsie en de slides die gemaakt moesten worden. Dat sample is bovendien een deel van je eigen lichaam.Het begrip "eigendom" zou nergens meer van toepassing kunnen zijn. Voor zover ik weet heb jij het volste recht om wat ze in haar handen heeft (sample en slides) op te eisen. Als ze daar aanstoot aan neemt is dat haar probleem - niet het jouwe.

Nog even over die Pub Med artikelen. Als je daar een verwijzing naar vindt "online" is er vaak een nummer aan toegevoegd. Als je dat intikt kom je automatisch bij het desbetreffende artikel (of de "abstract" daarvan) terecht. Misschien heb je dat zelf al uitgevonden.

bananacreek

Morgen ga ik de slides ophalen ...maar ze heeft vorige week al verteld dat ik geheel vrij zou zijn om de slides en samples ergens andere te laten beoordelen en ze zei :

"You can bring them to your country and have them read there?"

Nu is er ook een Amerikaan hier die iets op zijn rug heeft en die foto laat ik straks hier op dit topic zien en die man gaat ook even afwachten hetgeen naar voren gaat komen door middel van het "beoordelen" van mijn slides door Silliman Medical center.....is het allemaal ok (dus geen grote verschillen) dan laat ook hij de "growth" ook weghalen door diezelfde dermapathologist....en ik kan haar nu nog niet beoordelen of "veroordelen" totdat ik een andere "lezing" heb.....en dat zou misschien al volgende week dinsdag kunnen zijn...alleen het "lezen" moet gebeuren en niet de preparation van de slides hetgeen meer tijd in beslag zou nemen....

Morgen weet ik meer....

Ik vertel haar betreffende de Amerikaan en haal daar bij aan dat hij geen besluit gaat nemen voordat hij mijn slides en samples daadwerkelijk zelf heeft gezien....

Misschien trapt ze daar ook in...zo niet dan eis ik de slides en geft ze die niet dan ga ik nar de rechtbank...maar dat duurt normaal jaren...en dan krijg ik de sledes pas na mijn dood.... :ripba8: :ripba8:

Maar ik denk dat de pap niet zo heet wordt gegeten als opgediend?..... :weetikniet: :weetikniet:

De Pub Med artikelen daar weet ik nog niets van ...ik moet het nog proberen en dank voor de mededeling... :hoedjeaf:


bananacreek

#17509
Hier de plek van de Amerikaan.............ongeveer zes maanden geleden opgekomen..........