Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Phille

En zeggen dat Creek gewoon een fotootje van wat dichterbij wilde nemen ... wat een verdorven geesten hier  :jajaja:

:lachen:

Gago

Citaat van: Phille op woensdag 22 juni 2011, 09:09:11
En zeggen dat Creek gewoon een fotootje van wat dichterbij wilde nemen ... wat een verdorven geesten hier  :jajaja:

:lachen:

had hem graag horen uitleggen waarom hij die foto wilde nemen.  :lachen:
echt straf. Creek je bent me er ééntje.  :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Gago op woensdag 22 juni 2011, 11:58:09
Citaat van: Phille op woensdag 22 juni 2011, 09:09:11
En zeggen dat Creek gewoon een fotootje van wat dichterbij wilde nemen ... wat een verdorven geesten hier  :jajaja:

:lachen:

had hem graag horen uitleggen waarom hij die foto wilde nemen.  :lachen:
echt straf. Creek je bent me er ééntje.  :hoedjeaf:

Ja, ok geen enkel probleem.
Kijk die eerste twee foto's, moest ik van de andere kant van de straat nemen want ik was te verlegen voor de andere mensen om van dichtbij een foto van dit buitenaards wezen te nemen :jajaja:
De volgende dat ging zij net een magazine shop binnen waar ik naast stond en ik dacht: " Van één, twee, drie in Godsnaam toch maar doen", en Klik dat was het
En dat bedoelde ik met VAN DICHTBIJ NEMEN


Allen dank voor de reacties en even wachten voor een algemene stemming (poll) want er komt nog iets meer hierna en morgen.



bananacreek

Spijt me jullie moeten wachten want het hele internet gebeuren hier is bijna down....straks proberen, maar eerst bij Globe klagen

bananacreek

hele internet bijna down hier, jullie moeten even afwachten, nu bij Globe klagen....

josv

Citaat van: bananacreek op woensdag 22 juni 2011, 13:35:44
hele internet bijna down hier, jullie moeten even afwachten, nu bij Globe klagen....

Tis stiiiiil aan de overkant !! :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

balikbayan


josv

Yep, waarschijnlijk is ie sollicitatie-gesprekken aan het houden !! Nu maar hopen dat er geen brown-out komt. Dan zie je 'm de 1e paar dagen weer niet meer.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

balikbayan

Hij doet me een beetje denken aan Hugh Hefner maar dan in Dumaguette  :lachen:

bananacreek

Nog steeds slechte verbinding en kan mijn foto's niet openen en morgen wordt mijn account "reset" want soms (vaak) is er een probleem in een betrokken cabinet op straat na een brownout.
Kreeg ook een text van de bayut die solliciteerde en dat is een goeie en ok dat ga ik nu even proberen maar de rest morgen of vrijdag want morgen ook naar de disco "werken".

Vandaag een record: drie blauwe schermen op drie verschillende computers :negatief: :negatief:

Hier de text maar de foto dan morgen (foto van de text op de gsm):

Hier werd ik bang van  :lachen: :jajaja: :jajaja:

Good day sir;
I heard that you are in need of a househelper.
I willing for the job want it of course.
To introduce myself:I am a nephew of mrs. Etrina T., slightly Gay, single, somewhat sexy but I am industrious, honest  and I am known for my good moral caracter.
I know a lot of household chores, like cooking and I assure I am a good cook, dishwashing, household cleaning, gardening and many more like BODY MASSAGE and helping someone else take a refreshing bath.
Sir, I know that you need a female helper but I will practice to be like them, but I am doing this because I want to attend school someday.
Sir, I beg you.
Sir, I am looking forward for a positive response and I assure you can enjoy your life with me.


Ik had gelijk een text gestuurd (want ik was geheel overstuur :jajaja: :jajaja:) en vertelde "haar" dat ik al iemand had en "ZE antwoorde met het volgende:

" Ahh, ok but it hurts"

Ja, nou wat moet ik doen? Ik ben geen proefkonijn????????
Ik kan hiervan toch niet slapen vanacht dacht ik..........

Ok, morgen het vervolg met paar foto's...nu heb ik toch weer een psychiater nodig dacht ik :negatief: :negatief: