Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

De meest verkocht vis..........en was een paar jaar geleden op P70/kg


bananacreek


bananacreek

#17473
Nu voor het eerst vandaag ook de voeten in het "zonnespul" gezet....voor een 8 km rit naar Bacong........

Maar bij terugkomst even in Tops & Bottoms gekeken voor een jasje hetgeen wat meer bescherming zou kunnen geven en dit is een zeer goed passend jasje met capuchon maar daar zit een voering in en zou je ook in Europa kunnen gebruiken.... :lachen:

Past zeer goed ..ook de mouwlengte waar ik meestal benauwd voor ben dat ze te kort zijn...maar komt uit China en waarschijnlijk hebben ze daar ook mensen met langere armen?..... :thumb: :thumb:

P1599....zeer leuk .... :jajaja: :jajaja:...echt of niet?...alles is Made in China... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



bananacreek

#17474
Net alsof je een Eskimo op de  :smiley-philippines: bent.....






Deze hieronder was in Unitop @P385 en....... gekocht....zat ook heel erg goed en je kan de extra kraag om de nek dichtknopen...en de jas komt eerst met een rits en knopen op de buitenkant en dat voor P385................ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Ik denk dat zoiets in  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: wel wat duurder zal zijn met dezelfde kwaliteit.......... :weetikniet: :weetikniet:

Maar komt met een enkele dunne voering... :thumb: :happy:

bananacreek

#17475
De vraag was vanmorgen wat ik dan met al die korte mouwen overhemden moest doen en pas vanmiddag dacht aan een jasje (jacket) erover voor iets meer bescherming.... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

#17476
Een paar andere hoofddeksel variaties..met brede rand om de UV straling te beperken... :thumb: :lachen:

1. Lucky Luke?...............Doc Holliday?.......Kid Carson?......no..."Wild Asshole" on the draw.... (Klootzak).......... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :hoedjeaf:


2. Ali Ben Omar...........afgekeurd....... :negatief: :negatief:


3. Melanoma Billy Joe........ :crazy: :crazy:...........voor de begrafenis?........... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:





bananacreek

Morgen weer verder met den Melanoma categorie...vandaag in de ziektewet....voel me eigen lichamelijk in uitstekende conditie............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Amice

Citaat van: bananacreek op vrijdag 28 november 2014, 13:52:29
Morgen weer verder met den Melanoma categorie...vandaag in de ziektewet....voel me eigen lichamelijk in uitstekende conditie............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Die smoes hebben de doktoren in nederland beslist nog nooit gehoord.
In de ziektewet want ik voel me lichamelijk in uitstekende conditie.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

#17479
Tijdens de zware regen op donderdag was de "overflow" (blauwe circle) in Barangay Novalles, Tanjay city, compleet verwoest en dat was een stevige "overflow" dus moet iedereen via barangay Sta. Cruz de bergen in - of uit... :negatief: :negatief:

En "natuurlijk" is er GEEN BUDGET tot de volgende verkiezingen..... :negatief: :negatief: