Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


balikbayan

Volgens mij als ik het correct heb is dit ook weer een bakla voordeel kan ie gelijk je prostaat checken  :lachen:

Wel grappig op de poster is dat het voor een pre fathers day celebration is.

Hmmm dan liever toch die kleurplaat 


bananacreek

#1742
Citaat van: balikbayan op dinsdag 21 juni 2011, 15:07:39
Volgens mij als ik het correct heb is dit ook weer een bakla voordeel kan ie gelijk je prostaat checken  :lachen:

Wel grappig op de poster is dat het voor een pre fathers day celebration is.

Hmmm dan liever toch die kleurplaat  



Dat was dezelfde als de voorgaande, maar nu kon ik haar van dichterbij nemen  :lachen:

balikbayan

Nee ik had het over die foto van " een andere aspirant huishoudster" 

Die eerste tja jezus die mag mijn hond nog niet uitlaten goh wat een lelijkerd  :negatief:

bananacreek

Citaat van: balikbayan op dinsdag 21 juni 2011, 15:31:51
Nee ik had het over die foto van " een andere aspirant huishoudster" 

Die eerste tja jezus die mag mijn hond nog niet uitlaten goh wat een lelijkerd  :negatief:

Ok, nu begrijp ik het :atyourservice:

boldy

nou zoals ik het kan zien lijkt die andere tog echt niet op een bakla . die andere ja daar krijgt een blinde nog n8merries van  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

disnoke

misschien een poll houden welke je nieuwe huishoudster zal worden zodat we ook wat te zeggen hebben  :lachen:

Budgie

Citaat van: disnoke op dinsdag 21 juni 2011, 22:00:20
misschien een poll houden welke je nieuwe huishoudster zal worden zodat we ook wat te zeggen hebben  :lachen:

Ben ik direct voor Disnoke
En dan kies ik de eerste want dan word Creeck vast niet verleid om te pompen ondanks zijn opmerking eerder
maar nu kon ik haar van dichterbij nemen 
Getting older beats the alternative -dying young

Amice

Citaat van: Budgie op dinsdag 21 juni 2011, 22:36:57
Citaat van: disnoke op dinsdag 21 juni 2011, 22:00:20
misschien een poll houden welke je nieuwe huishoudster zal worden zodat we ook wat te zeggen hebben  :lachen:

Ben ik direct voor Disnoke
En dan kies ik de eerste want dan word Creeck vast niet verleid om te pompen ondanks zijn opmerking eerder
maar nu kon ik haar van dichterbij nemen 

:lachen:
Tja dan komt die poll ook te laat als hij haar al genomen heeft he.
Wel n leuk idee n poll voor de huishoudster van de klootzak, zal n zware keuze worden dan.
:happy2:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

balikbayan

Hij heeft zich al bewezen te kunnen beheersen anders zou ik gewoon geen knappe huishoudster nemen  :denk:

Het is net als soep met een haar erin daar blijf je ook makkelijker af  :lachen: