Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

Citaat van: bananacreek op zondag 19 juni 2011, 13:26:22

Het resultaat van 33+jaar opdrogen en chronische tampo  :lachen: :lachen: :jajaja:




Past deze niet beter bij je brommer ?    :lachen:





Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Roland

Citaat van: Digos op zaterdag 18 juni 2011, 21:01:03
Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 juni 2011, 17:35:49
Maar natuurlijk wel de lange broek tot boven de knieën optrekken.


Wie draagt er nu een lange broek in de phils  :crazy:  :mauer:





IK.... :daag: tegen de muggen!  :biggrinn:
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Fail_over

Citaat van: Roland op maandag 20 juni 2011, 08:06:22
Citaat van: Digos op zaterdag 18 juni 2011, 21:01:03
Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 juni 2011, 17:35:49
Maar natuurlijk wel de lange broek tot boven de knieën optrekken.


Wie draagt er nu een lange broek in de phils  :crazy:  :mauer:





IK.... :daag: tegen de muggen!  :biggrinn:

En ik, als we naar de Mall gaan, DFA, NSO, de ambassade of op de motor. Een korte broek in Manilla als we niks te doen hebben, en in de provincie, waar ik opvallend genoeg erg weinig muggen, of vliegend ongedierte heb gezien.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

josv

Citaat van: balikbayan op zaterdag 18 juni 2011, 17:41:33
Zolang je niet te snel rijd blijf je redlijk droog is mijn ervaring en ach als je eenmaal thuis bent kan je je toch omkleden

Nou, dan schort er toch wel iets aan je Filippijnen-Tropische-Regenbui-Ervaring ( kortweg FTRE  :biggrinn:). Er zijn toch dagen bij dat ik tot op m'n bilnaad nat thuiskom. Maar ok, da's dan meestal m'n eigen schuld. Ik heb geen z'n om s'avonds te wachten tot het droog is. Ik stuur Nene altijd vooruit, zodat ik zeker weet dat ze thuis is en de poort open staat. Buiten effe strippen, douche en klaar. Btw, ik vind het wel leuk om door zo'n bui te rijden ( heel rustig aan natuurlijk ). Je ziet dan de mooiste taferelen op straat  :happy: Zo'n burka is niks voor mij !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

balikbayan

Ja dat gevoel ken ik ook dat je blij bent dat je een Xrm hebt dat je tenminste je portemonnee en eventuele papieren droog onder het zadel kan opbergen omdat je weet dat je het verder niet droog houd  :biggrinn:

Ik kwam ooit thuis in Mina Panay nadat ik met de motor (in een paar dagen) helemaal tot Dalaguette Cebu was gereden en 8 km voor thuis begon het te regenen dus ik was zeiknat toen ik thuis kwam en had ik ook nog een lekke band de volgende dag

Roland

Zo bijvoorbeeld heb je een lekker buitje op je dak en onder de voetjes:

Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

bananacreek

Citaat van: Mawibata op zondag 19 juni 2011, 23:30:08
Citaat van: bananacreek op zondag 19 juni 2011, 13:26:22

Het resultaat van 33+jaar opdrogen en chronische tampo  :lachen: :lachen: :jajaja:




Past deze niet beter bij je brommer ?    :lachen:







Ja, ik heb er nog eentje ergens in de werkplaats liggen



bananacreek

vervolg jacht juishoudster:

Hier is "ZE" weer  :happy: :happy:


Dit bloesje zou toch beter staan als uniform dacht ik? :thumb: :thumb:



bananacreek


bananacreek

Ik moet dat toch eens gaan doen, want het is altijd weer uitstellen :negatief: :negatief: :weetikniet: