Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Ja, nu u dat zegt........... inderdaad.....zwaar vlechtwerk........... :jajaja: :lachen:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 15:38:51


Ja, nu u dat zegt........... inderdaad.....zwaar vlechtwerk........... :jajaja: :lachen:

Zal mijn graf ook zo earthquake-proof worden?.............. :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:........ :ripba8: :ripba8: :ripba8:.... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 15:45:40
Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 15:38:51


Ja, nu u dat zegt........... inderdaad.....zwaar vlechtwerk........... :jajaja: :lachen:

Zal mijn graf ook zo earthquake-proof worden?.............. :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:........ :ripba8: :ripba8: :ripba8:.... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:
Zal wel niet veel uitmaken denk ik...als je dood bent voel je er toch niks meer van.. :jajaja:

dozo

kom op creek een beetje positiever, je bent nog lang niet de pijp uit. :harenuittrekkenpg2:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: dozo op zondag 16 november 2014, 17:40:20
kom op creek een beetje positiever, je bent nog lang niet de pijp uit. :harenuittrekkenpg2:
:thumb: zo is dat Creek, kop op man. zo kennen wij jou niet .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Herbie

Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 12:33:23
Ik ga even met een paar foto's verder en kom straks met een klein verhaal van den Amerikaanse vriend die ik hier ken...maar eerst even de kop in den koelkast stoppen op zoek naar wat Coke Zero...(begint ook met een grote C)..........


Laatste avondmaal?.... :weetikniet:

Chicharon...van varkensvet....zoals mijn moeder vroeger "Kaantjes" maakte of niet hetzelfde?.... :weetikniet: :weetikniet:
Is wel lekker als snack met bier maar zeer veel vet in....(dacht ik)



Daarna ga ik het rustig aan doen vanavond want morgen weer naar de tweede en derde opinion.....

Ik heb vandaag genoeg van die grote K...troep... :jajaja: :jajaja:




Varkens vel. Wel lekker.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Vervolg Kankerellende..............

Ok..vandaag ging ik dus met volle moed naar de Opinion Nr2 doctor(a) en ze zou vandaag uit Cebu city terug komen na een operatie (dacht voor haarzelf)...

Assistente zei: "Just sit down because she is on her way from Cebu with the Ceres Liner"

Ik zei: "She will come straight to het clinic?...she will not be tired?"

She said: "No....she will be alright"

Ik had weer een lijst met vragen en een flashdrive voor haar met foto's van mijn geval (zoals 10 dagen geleden beloofd).... :jajaja:

"Dus Kop op oude kloot en sit down"...dacht ik... :jajaja: :thumb: :happy:

Na een minuut of 20 passeerde de doctora mij in de gang en ging ergens naar buiten....

De asststentte riep mij om weer een papier in te vullen............

Toen kwam de doctora binnen en ze zag er chagerijnig uit als de pest.... :jajaja: :negatief: :negatief:

Ze riep me in haar office en ik ging zelf zitten want ze zei niet: "Please sit down Mr. Klootzak (Asshole in het Engels)........

bananacreek

Ik plaatste de map met papieren en flashdrive op haar bureau en ze vroeg me nogal onvriendelijk het volgende: "Ok...where is the biopsy result?"

Ik zei: "That will be released only on December 4"

Ze ging verder: "So what are you doing here now than?"

Ik zei:"Please allow me to ask you some more questions".... :jajaja: :jajaja:

Ik ging verder: (geirriteerd maar nog steeds onder controle)...: "Why does it take 15 working days before they can release the slides of the biopsy?"

Ze antwoordde met een geirriteerde stem: (the Bitch).."It takes 15 working days because after putting the samples of the biopsy on the slides these samples need to bu "cured" (of zoiets) for several days before going on with the next step ...so it will take a total of about 15 working days"

Ze ging verder: "So that's it?...That's all?"

Ik zei: "No doctora I have here a list with questons and I brought you also a flashdrive with the pictures of my case and as I promised before and I will show these pictures to you on my camera now because your assistent said that your labtop is in your residence"

Ze zei met een zeer onvriendelijke stem: "I don't want to see your pictures and I don't want your flashdrive"................... :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik hield me rustig want ik kan me geen moeilijkheden veroorloven op welke manier dan ook en ging verder met het Hospital Virus zoals in  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley: waar jaarlijks een behoorlijk aantal mensen sterven ...en ze zei: "We had only one suspected case here...but we Filipinos have more resistance than you caucasians"......... :weetikniet: :weetikniet:

Ze ging verder op harde toon: "Look mr. Asshole...I just came from Cebu city where I am supposed to have an operation done but cebu Doctors is now temporarily closed because op a fire at the mezzanine in wich case the most of the hospital was affected by smoke and and they are now cleaning the whole hospital...do you not read newspapers?"

"I have two patients here in this hospital (Dumaguete) en if it was not for those two patients.... I would have gone home already" 

Ze ratelde door als een...... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:.. :harenuittrekkenpg2: :harenuittrekkenpg2: :harenuittrekkenpg2: en zei: "Why are you asking all these questions?...we are not even sure what's the result of the biopsy.....you are only making a hell out of your life thinking about his problem..and you just come back to me later with the green paper of the result.....and after that if I will accept your case I will be the one doing the thinking....so go home and enjoy yoursel...take a walk or listen to some music or read the newspaper or whatever......."

"Why are you studying this?..you want to be a doctor?"

Ik zei....(ik begon een beetje te koken): "I just like to know where I am standing at this moment and prepare myself thereby for the unknown coming, and therefore I would like to read about his and ask any questions because I pay you 500 pesos for this consult so i thouhgt as a patient I have the right to ask any questions related to the suspected melanoma or whatsoever"

Ze gaf geen antwoord daarop....

http://www.abs-cbnnews.com/video/nation/regions/10/29/14/watch-fire-hits-cebu-doctors-hospital

Wordt vervolgd:

bananacreek

#17268
Ik dacht toen.................. :benweg: :benweg: :rennen: :rennen:

Ik schudde haar hand en zei: "Thank you very much for your kindness"...gaf de assistente 500 pesos en verdween met de gedachte om daar NIET meer terug te komen....

Waarom?

Kijk, als het werkelijk zo zou zijn dat ze zo vermoeid zou zijn geweest om mij te kunnen ontvangen dan had ze dat aan haar assistente kunnen vertellen of texten en mij op een andere dag te laten terugkomen ...hetgeen voor mij geheel begrijpelijk zou zijn geweest....

Dit is een professional en ze had dat moeten weten dat ze geen patienten zou moeten behandelen als ze daartoe geestelijk of lichamelijk niet voor voelde....

Bottomline is "waarschijnlijk" dat ze erachter gekomen was dat ik meerdere opinions heb gezocht en dat ze gewoon afgezeken is daardoor... :weetikniet: :weetikniet:

Morgen zie ik een andere doctor die volgens haar bij haar zijn opleiding had genoten....en die man is een longarts en zou de scan goed kunnen lezen.

Ze vertelde ook dat het bloedonderzoek normaal was en alleen als waneer de waarde HEMOGLOBIN (in mijn geval 14.7) beneden de 10 zou vallen ik Anemia zou kunnen hebben..(volgens het systeem dat ze hier in de labs gebruiken)....dus de bayut doctor in de Emergency room zat uit zijn oren te lullen?

Het einde is nog lang niet in zicht............... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 12:24:40
Citaat van: Amice op zaterdag 15 november 2014, 23:53:26
Citaat van: Ifugao op zaterdag 15 november 2014, 17:16:19
Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 november 2014, 14:51:01
IN HET VERLEDEN VERTIKTE IK OM ZULKE ARTIKELEN TE LEZEN................zelfs als andere mensen over het onderwerp kanker spraken wilde ik er niets van hebben of horen....


Dat heet struisvogelpolitiek Creek.  Struisvogels steken hun kop in het zand om naderend gevaar/onheil niet te willen zien. 

Vroeger sprak men het woord kanker zelfs niet uit maar duidde dat aan als (de grote) K.

Hier was een artikel vandaag in de lokale krant dat Atty Saleto Erames (ook een city counsilor) in St. Luke's Hospital Manila bevonden was van Stage IV of the liver van de Big C.........

Ik heb die man nooit gemogen want er was een Zwitser (Paul D.) hier vroeger die werd beschuldigd van het uitsmokkelen van Marijuana in coconut-shells (zoals een gerecht uit Bohol met een rood bandje er om) via de airport... en hij liet deze man 75 duizend pesos op voorhand betalen en liet hem later aan zijn lot over.....en de zaak was dismissed in een latere zaak voor de rechtbank met een andere advokaat en de man was zo blij dat hij een Marijuana session met San Miguel beer had met Steve Dow een Amerikaanse verrrader....en toen hij naar huis ging (ergens in 1993) knalde hij in volle vaart met zijn Honda motor tegen een onverlichte aanhanger van een URSUMCO sugar truck in Manjuyod en was op slag dood.....

Later heeft zijn weduwe een zaak gewonnen tegen de URSUMCO en kreeg schadevergoeding..... 

Zijn zoon (Erames) is ook een cousillor en kwam altijd in de disco biljarten (vroeger)...maar kwam nooit zonder bodyguards..........

Hoorde vandaag dat hij toch al dood is...dus pas in stage 4 naar St. Lukes Manila?...on the last moment?
Hij was een maand geleden toch nog op tv.... :jajaja: :jajaja: :ripba8: