Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik kreeg bij de Why Not even een "joviale" klap van de linker hand van een kennis op de linkerschouder en dat....was.......zeeeeeeeeer pijnlijk... :negatief: :negatief: :negatief:

Hij zei "so sorry" toen ik de zaak uitlegde...




Een uur later liep "Ketelbinkie" mij bijna omver in de fruitsection van de market...ik weet nog steeds niet wat de man tegen mij heeft....die denkt misschien dat ik de Admin van dit forum ben?............ :lachen: :lachen: :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Hij keek me met een blink aan....maar ik kreeg niets te horen........Ok for me, no problems... :jajaja: :jajaja:

Het leven van een Klootzak gaat niet over één nacht ijs............ :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

Nogmaals al die dotors vertelden mij hoe belangrijk het is om met het onstaan van een Melanoma tijdig action te ondernemen om daarbij uitzaaiing te voorkomen, maar ook ik zelf weet niet precies hoelang die "mole" daar al zat en wanneer die met Melanoma cellen kwam....op het moment dat deze mole tijdens een massage werd opengehaald...... :weetikniet: :weetikniet:

Dus de vraag of ik dan wel -of niet op tijd was zal waarschijnlijk nooit beantwoord kunnen worden en er zal hierbij alleen op rederlijkewijze kunnen worden aangenomen dat er de mogelijkheid zou kunnen bestaan dat er op het moment van het nemen van de Ct-scan en een paar dagen later de betrokken bloed-test...er "misschien" nog geen uitzaaiing had plaatsgevonden daarbij met inachtneming van de twee relevante feiten dat de "LUNG FIELDS" clear waren en zowel de lage waarde van de LDH value @ 203 waarbij werd opgemerkt dat in geval dat er WEL een "kanker-uitzaaiing" zou bestaan deze bedoelde waarde (value) wel boven de normale waarden van 240 to 400 zou "moeten" komen...........

Hoeveel houvast ik hier aan kan vinden weet ik "nu" niet want ik ben een Klootzak en geen Medicijnman............ :neeneenee: :neeneenee:

Wat komt dat komt............ :jajaja: :jajaja:

In ieder geval heb ik de eerste stap genomen want ik hoorde alle doctoren zeggen dat er normaal gesproken redelijk veel patienten zijn (weinig Melanoma onder  :smiley-philippines:  vanwege de huidskleur) die om welke redenen dan ook te lang wachten in welke gevallen waarbij de Chemo of welke behandeling dan ook te laat is....zoals bij de vrouw in Manila (ik heb de foto gezien) die een enorme melanoma "mole" op het bovendijbeen had en alleen de granddaughter de zaak bij de artsen naar voren bracht in welk geval het al te laat was want dat gezwel zat daar al een zulk lange tijd dat ze stierf voordat met chemo therapy kon worden begonnen....

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 november 2014, 13:21:09
@PVW

Dit moeten dan de huizen zijn...maar als ze de boulevard door willen trekken tot Bantayan om al het vrachtverkeer daar te laten passeren zoals nu op de Boulevard dan zullen die huizen toch niet een totale waarde van 17 miljoen (zeker niet 20M) hebben dacht ik?.......... :weetikniet: :weetikniet:



Correct, die muur werd door Voskamp ergens in 1994-1995 gebouwd voordat hij een maand of acht later aan kanker stierf..............  :ripba8: :ripba8:

Je had wel even een reply kunnen geven vanmiddag.....maar in geval als dan NIEMAND mij meer moet dan ga ik liever NOG SNELLER de PIJP uit............. :daag: :daag: :denk: :confused2: :confused2: :congratualtionsis0: :ripba8: :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:............OVER EN UIT...

Amice

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 november 2014, 13:55:50
Nogmaals al die dotors vertelden mij hoe belangrijk het is om met het onstaan van een Melanoma tijdig action te ondernemen om daarbij uitzaaiing te voorkomen, maar ook ik zelf weet niet precies hoelang die "mole" daar al zat en wanneer die met Melanoma cellen kwam....op het moment dat deze mole tijdens een massage werd opengehaald...... :weetikniet: :weetikniet:

Dus de vraag of ik dan wel -of niet op tijd was zal waarschijnlijk nooit beantwoord kunnen worden en er zal hierbij alleen op rederlijkewijze kunnen worden aangenomen dat er de mogelijkheid zou kunnen bestaan dat er op het moment van het nemen van de Ct-scan en een paar dagen later de betrokken bloed-test...er "misschien" nog geen uitzaaiing had plaatsgevonden daarbij met inachtneming van de twee relevante feiten dat de "LUNG FIELDS" clear waren en zowel de lage waarde van de LDH value @ 203 waarbij werd opgemerkt dat in geval dat er WEL een "kanker-uitzaaiing" zou bestaan deze bedoelde waarde (value) wel boven de normale waarden van 240 to 400 zou "moeten" komen...........

Hoeveel houvast ik hier aan kan vinden weet ik "nu" niet want ik ben een Klootzak en geen Medicijnman............ :neeneenee: :neeneenee:

Wat komt dat komt............ :jajaja: :jajaja:

In ieder geval heb ik de eerste stap genomen want ik hoorde alle doctoren zeggen dat er normaal gesproken redelijk veel patienten zijn (weinig Melanoma onder  :smiley-philippines:  vanwege de huidskleur) die om welke redenen dan ook te lang wachten in welke gevallen waarbij de Chemo of welke behandeling dan ook te laat is....zoals bij de vrouw in Manila (ik heb de foto gezien) die een enorme melanoma "mole" op het bovendijbeen had en alleen de granddaughter de zaak bij de artsen naar voren bracht in welk geval het al te laat was want dat gezwel zat daar al een zulk lange tijd dat ze stierf voordat met chemo therapy kon worden begonnen....

Mja, In Marokko kun je gewoon naar de huisarts om zo een mole weg te laten branden, dat doet zelfs de assistente daar maar hier is het een bijgeloof om dat juist niet te doen en je ziet de meest lelijke zelfs met  haargroei erin gewoon rondlopen. Als je dan vraagt waarom ze die niet weg laten halen dan reageren ze alsof ze de duivel horen spreken.  :biggrinn:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

CitaatMja, In Marokko kun je gewoon naar de huisarts om zo een mole weg te laten branden, dat doet zelfs de assistente daar maar hier is het een bijgeloof om dat juist niet te doen en je ziet de meest lelijke zelfs met  haargroei erin gewoon rondlopen. Als je dan vraagt waarom ze die niet weg laten halen dan reageren ze alsof ze de duivel horen spreken.  biggrinn

Dat is zeer correct....zeker en hier in Dumaguete loopt er eentje die heeft een klein baardje uit zijn "MOLE" groeien.....en ook bijvoorbeeld met GOITERS en dan denk je maar dat kan toch ook weggehaald worden in een provincial hospital?




bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 november 2014, 12:56:12
Citaat van: Rich op dinsdag 11 november 2014, 17:06:52
Citaat van: Ifugao op dinsdag 11 november 2014, 15:14:57
Enig idee waarom de uitslag zo lang moet duren Creek? Het is slechts een kwestie van kijken door een microscoop.
In Brisbane duurde dat meestal 2-3 dagen.

Ja, dat vraag ik me ook steeds af. Bij mij werd de wonde ongeveer tien minuten na de operatie dichtgemaakt want er werd eerst weefsel uit de wonde gecontroleerd of alles 'schoon en vrij was' en na die controle werd alles dichtgemaakt. Welliswaar dubbel zo grote wonde, en daarom werd huid-enting toegepast bij mij, en daarna 10 dagen horizontaal met dat been, en in het ziekenhuis blijven.

Als het weefsel uit de wonde van Creek niet 'schoon en vrij' is, moeten ze die wonde dus weer open maken en verder uitsnijden ?????????????????  :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :denk: :confused2:

Juist en daar ging die dermathologiist ook van uit en vertelde mij dat er nog twee dotjes op de spieren zaten en vroeg of ik geen bezwaar had om dat uit te snijden en ik ze: "Just do whatever you think you have to do to clean it out completely"....

Ja, dat zou het plan zijn om de zaak weer open te snijden als zou blijken dat er nog "Melanoma" sporen zouden achterblijven ...maar een andere doctor zei: Je kan daar niet teveel in blijven snijden"

Die controle of dan alles "met het oog" schoon en vrij was zou dan ook door haar zijn uitgevoerd....en dan komt de vraag...tot op hoever je zulk een iemand blindelings kan vertrouwen als je op je buik ligt?..... :weetikniet: :weetikniet:

Zij moet haar naam toch ergens ook boven water houden omdat ze degelijk wist dat er veel belangstelling voor haar "biopsy" was omdat ik in totaal al 5 doctoren had benaderd.......

Kijk die (voorbeeld) foto met die hand die is NIET vrij.....maar de vraag is gewoon of dat "blood-clots" zijn of melanoma sporen?...daarom zei ze ik wil alles wat niet de normale vleeskleur heeft wegsnijden en ze zou dat dan ook hebben gedaan.........aldus haar bewering.



Ik moet toch een beetje vertrouwen hebben in haar handelingen...maar je kan haar later nooit in staat van beschuldiging stellen omdatje een "medical-consent"hebt ondertekend.... :jajaja: :jajaja:


Maandag ga ik de flashdrives met foto's aan de twee doctors in Holy Child Hospital geven en dan ga ik dat "schoon maken" van de uitsnijding toch weer aanhalen.............

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hoorde vandaag dat die "pitjes" (in dit voorbeeld) zuiver kanker related zijn en geen blood-clots...



Zag er bij mij toch niet zo uit als hierboven...maar er werden toch enkele kleine plakjes weggesneden...dus of ik kanker heb is de vraag niet meer...dat is zeker... :jajaja:





Nog wat meer te weten gekomen vandaag............

bananacreek

Deze blanke broeder kon ook niet meer lopen en werd door zijn vrouw gebracht en ze was een slechte chauffeur.....maar met enorme borsten.....(zaen waarschijnlijk in de weg?... :weetikniet: :weetikniet:)...ik ken de man van gezicht en zijn tattoos..........