Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

ganda

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 15:36:58
Begrijp niet wat die koffiemolens daar doen want ze hebben een koffieautomaat in de main-hall.... :jajaja: :jajaja:






Om analyses te kunnen uitvoeren dienen vaste stoffen te worden fijngemalen. Zodoende kan men de hoeveelheid opsporen van een bepaalde stof.




Rich

Citaat van: Ifugao op dinsdag 11 november 2014, 15:14:57
Enig idee waarom de uitslag zo lang moet duren Creek? Het is slechts een kwestie van kijken door een microscoop.
In Brisbane duurde dat meestal 2-3 dagen.

Ja, dat vraag ik me ook steeds af. Bij mij werd de wonde ongeveer tien minuten na de operatie dichtgemaakt want er werd eerst weefsel uit de wonde gecontroleerd of alles 'schoon en vrij was' en na die controle werd alles dichtgemaakt. Welliswaar dubbel zo grote wonde, en daarom werd huid-enting toegepast bij mij, en daarna 10 dagen horizontaal met dat been, en in het ziekenhuis blijven.

Als het weefsel uit de wonde van Creek niet 'schoon en vrij' is, moeten ze die wonde dus weer open maken en verder uitsnijden ?????????????????  :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :denk: :confused2:

Rich de Nederbelg.

boldy

mister klootzak jammer dat je zolang in de onzekerheid moet zitten wat de betreft de uitslag.
ik hoop dat je je gedachten ergens anders op kan zetten dan allemaal te denken aan wat je mogelijk kan hebben (al is dat makkelijker gezegt dan gedaan)
ik wens je sterke en hopen dat je goed nieuws krijgt .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

erikjohan

Klootzak sterkte en good luck leef met je mee en hoop het beste take care man

Cosyns Guy

Denk dat er ,al dan niet een melanoom, meer nodig is om een profesionele Klootzak als jij Creek onder de grond te krijgen.
In elk geval beste Creek laat ons hopen op een gelukkige afloop want eerlijk is eerlijk je fleurt het forum hier op met je verhalen en grollen,zou een groot gemis betekenen als je er niet meer zou zijn.
Hou je taai Creek en ik denk dat iedereen hier duimt voor ONZE Creek alias De Klootzak..... :hoedjeaf:  :hoedjeaf: :jajaja:  :jajaja:

Rich

Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

veel sterkte en hopend op een goede afloop Creek . laat het maar snel achter de rug zijn , de gehele ellende.

:thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 15:23:25


Nu zou ik een week moeten rusten............ :weetikniet: :weetikniet:

Geen tijd.....rustig aan doen ja....ok.....
toch nog een redelijk groot litteken creek,  6a7 cm ?  dokter Theo had het over 3a4 mm . das toch wel een groot verschil .
jammer dat vinkemeier de papieren niet in orde heeft.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

TheDolphin

Zo daar schrik ik van Creek, dat zijn enge dingen waar je op tijd bij moet zijn besef ik nu nog meer na die plaatjes bekeken te hebben. Beterschap gewenst en hoop dat het nu weg is.   

Priba