Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 01:38:49
Citaat van: robert van dijck op maandag 10 november 2014, 14:30:41
Citaat van: peldoman op maandag 10 november 2014, 14:07:50
Waarom kom je niet naar  :nederlandsevlag:Creek?
Je kan met 2 dagen hier zijn.
Ik denk dat ze hier toch iets meer kunnen wat deze eventuele ziektes betreft.

Dat is ook mijn advies Creek, stop met die filipijnse kwakzalvers, neem het vliegtuig naar Nederland en ga naar een goed hospitaal/dokter, hier in Nederland/België staan we veel verder met kankeronderzoek en het behandelen ervan, ikzelf ben ook kankerpatient geweest.

Ben ook een paar maal in een Philipijns hospitaal geweest, daar wil ik nog niet voor een fortuin behandeld worden, gewoon al om de hygiene.

groet en hou er de moed in, het komt allemaal goed met je

Robert

Er is hier eem forumlid die hier in Dumaguete Holy Child hospital een Hydrocephalis hersenoperatie heeft ondergaan voor 530 duizend pesos en die heeft dat geheel sucsessful doorstaan en leeft nu normaal zoals voordien en dat kun je dan toch geen kwakzalvers noemen dacht ik.... :hoedjeaf:

Kan de foto's niet vinden nu............ :negatief:

In Nederland maken ze ook enorme fouten door bijvoorbeelkd het verkeerde been af te zetten ...de verkeerde nier eruit te halen enz....

Precies ja, ik heb een zwager die een hand operatie diende te ondergaan en toen ging het mis. Na de operatie dienden in de daarna volgende jaren vinger na vinger geamputeerd te worden.
De rechtzaak voor schadevergoeding duurde 7 jaar met een hoop ontkenningen en tegenwerking van het ziekenhuis maar uiteindelijk is wel de rechtzaak in zijn voordeel beslist.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

#17151
Hoeveel mensen sterven er in europa aan het zogenaamde ziekenhuisvirus?....en het is daar allemaal zo schoon vergeleken met de :smiley-philippines: ?


Nog 2-1/2 uur before het uur van den waarheid...maar het probleem gaat zijn of de dermapathologist dezelfde opvatting heeft als de oncologist van gisteren betreffende een "two step" exision voor de biopsy?

Step 1: Small exision en onmiddelijke bestudering betreffende de cell structures van dat weggesneden gedeelte

Step 2: Volledige exision (als mogelijk) om het hele process weg te halen inclusief een gedeelte van de normale huid +onderliggende weefsels (als mogelijk)

Step 2 kunnen ze goed doen in Chung Hua hospital in Cebu city en daar zou je vier dagen moeten worden opgenomen....

Een  :smiley-philippines: zei een uur geleden: "Why did you not go to Cebu city directly?"............ :jajaja: :jajaja: :weetikniet: :weetikniet:





bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 01:38:49
Citaat van: robert van dijck op maandag 10 november 2014, 14:30:41
Citaat van: peldoman op maandag 10 november 2014, 14:07:50
Waarom kom je niet naar  :nederlandsevlag:Creek?
Je kan met 2 dagen hier zijn.
Ik denk dat ze hier toch iets meer kunnen wat deze eventuele ziektes betreft.

Dat is ook mijn advies Creek, stop met die filipijnse kwakzalvers, neem het vliegtuig naar Nederland en ga naar een goed hospitaal/dokter, hier in Nederland/België staan we veel verder met kankeronderzoek en het behandelen ervan, ikzelf ben ook kankerpatient geweest.

Ben ook een paar maal in een Philipijns hospitaal geweest, daar wil ik nog niet voor een fortuin behandeld worden, gewoon al om de hygiene.

groet en hou er de moed in, het komt allemaal goed met je

Robert

Er is hier eem forumlid die hier in Dumaguete Holy Child hospital een Hydrocephalis hersenoperatie heeft ondergaan voor 530 duizend pesos en die heeft dat geheel sucsessful doorstaan en leeft nu normaal zoals voordien en dat kun je dan toch geen kwakzalvers noemen dacht ik.... :hoedjeaf:

Kan de foto's niet vinden nu............ :negatief:

In Nederland maken ze ook enorme fouten door bijvoorbeelkd het verkeerde been af te zetten ...de verkeerde nier eruit te halen enz....

Ik heb hier een lasik aan beide ogen gehad door dr. Larazzabal in Cebu Doctors en dat is één van de beste op deze planeet ............... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:.....dus ook geen kwakzalver..............

Vele buitenlanders komen vanuit de USA en Europa voor een lasik bij "First Sight Clinic" of Larazzabal in Cebu Doctors.....

Ook "Aces" uit Manila met Branches in Cebu city including een branch in Dumaguete city levert goede resultaten met Lasik en nu ook het "Holy Child Eye Center" in Dumaguete.....en ik heb in het verleden vele verhalen gehoord van "Nep doctors" in  Nederland waarbij mensen blind  uit de Lasik kwamen en dat allemaal in een land waar alles zo goed zou zijn op medisch gebied...inderdaad...dat besrtijd ik niet maar overal worden grove fouten gemaakt.... 

bananacreek


bananacreek


Adriaan

Mijn moeder werd in Nederland aan haar oog geopereerd en kreeg een virusinfectie die, zeiden ze, maar eens per honderdduizend keren voorkomt. Ze heeft er tot haar dood, drieëntwintig jaar later, aan geleden met soms onduldbare pijn. Mijn anderhalf jaar oudere broer werd van een cataract afgeholpen en kreeg een virusinfectie die, zeiden ze, maar eens per honderdduizend keren voorkomt. Waar hadden we dat eerder gehoord? Hij moet nu met een oog door het leven gaan.

Ronny55

Citaat van: Adriaan op dinsdag 11 november 2014, 05:32:31
Mijn moeder werd in Nederland aan haar oog geopereerd en kreeg een virusinfectie die, zeiden ze, maar eens per honderdduizend keren voorkomt. Ze heeft er tot haar dood, drieëntwintig jaar later, aan geleden met soms onduldbare pijn. Mijn anderhalf jaar oudere broer werd van een cataract afgeholpen en kreeg een virusinfectie die, zeiden ze, maar eens per honderdduizend keren voorkomt. Waar hadden we dat eerder gehoord? Hij moet nu met een oog door het leven gaan.

Dat kennen we , Die operatie? geen probleem , dat loopt max 1x op de 10000 keer fout .....Je zal maar aan de beurt  komen als er net 9999 voor je goed verlopen zijn  :floet: .....Iedere derde die kom reklameren wordt neergeschoten ....Er zijn er vandaag al 2 komen reklameren.  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Ok de zaak "zou" er geheel uitgesneden zijn en die zwarte pitje op de foto met de hand waren ook bij mijn wond aanwezig en dat zou melanoma related kunnen zijn of kleine bloodclots....door het snijden.....maar zijn er allemaal tot op de spieren uitgesneden...straks meer hierover en een hoop meer duidelijk vergeleken met gisteren..........

Er zijn een aantal foto's genomen door de assistente van de Dermapathologist en worden hier ook gepost vanavond........uitslag van de specimen pas op 4 december..... :negatief: :negatief: :negatief:

Word vervolgd:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 04:50:19
Hoeveel mensen sterven er in europa aan het zogenaamde ziekenhuisvirus?....en het is daar allemaal zo schoon vergeleken met de :smiley-philippines: ?


Nog 2-1/2 uur before het uur van den waarheid...maar het probleem gaat zijn of de dermapathologist dezelfde opvatting heeft als de oncologist van gisteren betreffende een "two step" exision voor de biopsy?

Step 1: Small exision en onmiddelijke bestudering betreffende de cell structures van dat weggesneden gedeelte

Step 2: Volledige exision (als mogelijk) om het hele process weg te halen inclusief een gedeelte van de normale huid +onderliggende weefsels (als mogelijk)

Step 2 kunnen ze goed doen in Chung Hua hospital in Cebu city en daar zou je vier dagen moeten worden opgenomen....

Een  :smiley-philippines: zei een uur geleden: "Why did you not go to Cebu city directly?"............ :jajaja: :jajaja: :weetikniet: :weetikniet 

Alles weggehaald in één keer en Cebu city... Chung Hua hospital zou alleen voor staging en treatment behandeling zijn.....uitslag biopsy alleen maar op 4 december als Sinterklaas cadeautje?.... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Even geduld aub.................tot 4 december?............... :denk: :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:



[yt=640,505]R6AmKLBQmJY [/yt]