Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  6 november 2014, 13:03:01
Als de uitslag van de CT-scan morgenochtend positief voor melanoma uitzaaing in de longen is ...wat een afgang zal dat zijn.......kogel door de kop?... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk: :daag: :daag: :daag:

Negatief voor melanoma uitzaaing........... en negatief voor andere problemen ?....dan wordt het een goede dag............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Zeker weten dat die dermatologist ook een aantal testen gaat voorschrijven.....DUS IK MAG DE  MOED TOT MORGENOCHTEND 08.30 uur..EN DAARNA TOT ZATERDAGMIDDAG 1600 UUR NIET OPGEVEN.................

VALT NIET MEE AF EN TOE MAAR IK HEB TOCH VERTROUWEN IN DE UITSPRAAK VAN  DR. LIGO DIE IK TOCH AL 25 JAAR KEN.........ZO NIET ...PECH GEHAD.... :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Him?..... :weetikniet: :weetikniet:


Dit topic zou genaamd moeten zijn:

"HET DAGBOEK VAN EEN KLOOTZAK"................ :jajaja: :jajaja:

Elke dag nieuwe en dolle avonturen.................. :thumb: :thumb: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

bananacreek

Ok hier komt het voor vandaag:

Vanmorgen om 08.00 uur naar het ziekenhuis geweest om de uitslag van de CT-scan op te halen zoals beloofd..... :jajaja: :jajaja:



Mijn naam zat er niet tussen en iets later kwam de gabber met een kladpapiertje waarop een aantal zinnetjes stond gescribbeld in doctors handschritf en het enige wat me duidelijk was is het volgende:

1.3 x 2.0 x 1.8 cm...............gelijk in paniek...."what the f...ck is this?"

"Bossing I can't read this...whats this saying?"............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :negatief: :negatief: :negatief:

He said: "Can you wait until the secretary of Dr. Alcantara will come at 9 am because she is the only one who can read his handwriting?"

I said: ""What kind of nine sir..... :smiley-philippines: time?"

He said: "MAYBE".................... :negatief: :negatief:


bananacreek

Ok...een uur op het bankje gezeten en vol in spanning want ik dacht dat die 1.3x2.0x1.8 cm de afmetingen van de uitzaaiing van de Melanoma was......en ik dacht "Ok....wie was dat ook weer die vorige maand een .45 for sale had?...... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:



Om 0910 kwam er een meisje met een tattoo op haar schouder (aan de voorkant..dus boven het borstbeen) en ik dacht dat moet de secretaresse zijn.... :applaus: :applaus:



Nog een kwartier wachten en toen kwam de gozer en zei: "Ök sir ready"......ik stond op en liep op trillende benen naar het raam en nam het papier in ontvangst en vroeg voor het te bestuderen daarvan of het misschien mogelijk was om even met de radiologist te spreken en hij zou het even navragen....en toen las ik het volgende document:



Dat zag er in principe uitstekend uit en toen kwam den dotor en legde mij de moeilijke woorden uit en vertelde mij dat als wanneer het inderdaad een melonoma zou zijn er geen uitzaaingen waren omdat de lungfields geheel CLEAR waren en ook de lymph-nodes waren NIET uitgezet of wat dan ook ...hart (injectiepomp) was goed en ook lever en spleen...even zoeken...MILT..en beenderen zagen er goed uit op de scan en alleen een ietsje calcium op de aortic "ärch"

Nu morgen de grote dag voor de dermatologist die dan een biopsy gaat nemen.....en ik dacht vanmorgen...ok deze dag is voor MIJ...en de hele wereld kan ineen storten...deze dag is voor mij....en morgen ook.....en morgen om 1600 uur is het D-day?..... :lachen: :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

#17073
Toen naar de bergen en in totaal 5 uren gereden inclusief Habal habal.................en nu wat bekaf maar nog steeds in goede moed....

Twee keer bijna van de weg af gereden door een Ceres Liner.......... :negatief: :negatief:


En ik dacht.."Als je dood gereden wordt en er wordt autopsy op je verricht dan kunnen ze in ieder geval zeggen: "Deze foreigner had CLEAN LUNG FIELDS when he died".... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Na het lezen van het stukje van Adriaan gisteren raakte ik even in paniek...waarom?......

Omdat ik NIET GOED GELEZEN HAD................ :negatief: :negatief:

GOED.. LEZEN IS NOG STEEDS HET HALVE WERK..... :jajaja: :jajaja: :thumb:


bananacreek

Nu gelijk 8 cans RED HORSE antibiotica in huis gehaald voor morgenavond............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:




bananacreek


bananacreek

#17077
Ook per spoor vervoerd........en dat spoor komt uit bij de CAB in Bais suikerfabriek..








bananacreek

Nieuwe Noreco line van Pal-Ew naar Canghatap........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:




Deze gabbers kennen mij en ze komen van Dumaguete Noreco

bananacreek

#17079
Pindas...maar ik kocht ongepelde pindas in een plastic verpakking in Robinsons maar dat was ROTZOOI....kleine zure nootjes... :negatief: :negatief: :negatief:





Lang niet zoals ik vroeger de pinda's in Nederland kon kopen...... :neeneenee: :neeneenee: