Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

25 kg zeeppoeder @ Why Not...voor de wasserij waar alle tafelkleedjes en servetten worden gewassen.........


bananacreek

Als een Klootzak geboren en als een Klootzak sterven?................... :weetikniet: :weetikniet: :ripba8: :ripba8:

Ging vanmiddag naar een doctor om een wratje op de achterkant van de schouder weg te laten halen...maar hij zei dat het geen wrat was maar Melanoma related kon zijn en na de papieren voor de Philhealth te halen terug komen om de zaak uit te snijden en een biopsy te laten doen....en daarna (afhankelijk van de spreiding) een chemotherapy te ondergaan.......

Weghalen (diep uitsnijden) kost 3500 pesos in de OPD emergency room @ Holy Child.......

Biopsy prijs............. :weetikniet: :weetikniet:

Chemo voor een maand....ongeveer 10 duizend pesos in zulk een geval

Vergoeding Philhealth voor het uistsnijden max 3600 pesos

Vergoeding Chemotherapy P7200 per cycle

Moet ik dood gaan dan maar eerst het geld opmaken............

Maar het is belangrijk uit te vinden of er al spreiding is en deze wrat begon moeilijkheden te maken ongeveer 7 weken geleden.......dus geen hoop meer?

Wat komt dat komt......en wat is dat is........... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Geloof de man wel maar ga toch weer een second opinion bij een ander halen voor het mes erin gaat......

bananacreek

Ben dus toch een kankerlijder?  ...ok een Joods woord?............ :weetikniet: :weetikniet:

peldoman

Prettig u gekend te hebben!

Ik zal u het banknummer van de stichting gevallen mannen in de Phils per prive mailen.

Nogmaals, prettig u gekend te hebben!

Amice

Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 november 2014, 13:23:32
Geloof de man wel maar ga toch weer een second opinion bij een ander halen voor het mes erin gaat......

Precies ja en wacht dan ook nog maar even op de uitslag van de test die ze er mee doen.

Ik heb hetzelfde jaren geleden gehad aan een been, dat zag er ook melanoom uit maar na getest te zijn was het toch niet zo.

Er zijn overigens meerdere soorten huidkanker, de meest voorkomende is carninoom, welke ook minder gevaarlijk is indien tijdig ontdekt.

Carninoom


Melanoom


molls/pukkels  worden meestal weggebrand.
Wratten zijn behandelbaar met stikstof maar het schijnt dat urine ook helpt.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

daf105paccar

Bananacreek,in  :vl: zegt men altijd "onkruid vergaat niet" dus denk ik dat je nog een heel lange tijd ons zult kunnen vermaken met je berichten uit  :smiley-philippines:. :thankyoufw5: :thumb:

bananacreek

Heb er nu enig van gelezen en volgens de foto's op internet heb ik wel te doen met Melanoma....

De grote vraag is natuurlijk hoeveel tijd er zit tussen het "vroegtijdig" ontdekken van een Melanoma en de spreiding naar de klieren (limph)

CitaatHow Much Time Do You Have to Act?

ï,§   Nodular melanomas can spread internally in as little as three months.

-   Most radial melanomas can spread internally within 6 to 18 months from the first noticeable change of a pre-existing mole or appearance of a new mole.

-   Radial melanomas that develop from age or liver spots (which typically occur in people 70 or older) can take as long as 10 to 15 years to spread internally.


Daar wordt ik niet al te veel wijzer van...................

Ik ontdekte de zaak op mijn rug ongeveer een maand of twee geleden en de vraag is nu of er al verspreiding is en die doctor vandaag had moeten voelen of die bedoelde klieren opgezet waren of niet...maar dat heeft hij niet gedaan en daar hoort hij morgen van, en het is een family-doctor en geen Oncolist.....

Het jeukt af en toe een beetje en af en toe wat bloed maar geen pijn......ziet er echt uit als een Melanoma........ :negatief:

Toen de printer naar de kloten en de inkpot viel om............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Een second opinion van een dermatologist en daarna een third opinion van een oncologist zijn het wel waard zolang er nog maar tijd is om de  spreiding te voorkomen....als het al niet gebeurd is...........maar de dermatologist is alleen op zaterdag terug ...dan maar direct naar de Oncologist? (kankerdokter)..... :weetikniet: :weetikniet:

Eerst maar een dormicum en een nachtje over slapen................dit was genoeg voor vandaag dacht ik.....waarom mijn persoonlijke leven hier op het forum gooien?

Waarom niet?....niet veel meer te verliezen.......... :jajaja:

Met janken wordt de zaak er niet beter op...en het woord huilen is uit het woordenboek van een klootzak geschrapt..........