Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


Michaela

Ha!! jij bent weer eindelijk terug! Ik weet precies dat jij 2 dagen weg was. Als ik naar deze forum kom (en dat doe ik elke dag) kijk en lees ik als eerste je posten. Dus het valt gewoon op als je topic ontbreekt bij het ONGELEZEN BERICHTEN.Nooit weer doen he, ik kan niet permitteren je te missen  :lachen: :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

Citaat van: Michaela op dinsdag 21 oktober 2014, 14:35:12
Ha!! jij bent weer eindelijk terug! Ik weet precies dat jij 2 dagen weg was. Als ik naar deze forum kom (en dat doe ik elke dag) kijk en lees ik als eerste je posten. Dus het valt gewoon op als je topic ontbreekt bij het ONGELEZEN BERICHTEN.Nooit weer doen he, ik kan niet permitteren je te missen  :lachen: :neeneenee: :neeneenee:

Dank u beleefd mevrouw....... :hoedjeaf:.. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Vandaag kreeg ik een twintigtal texten van een ex housekeeper die LUMAY probeerde te gebruiken tegen mij .....een grote leugenaar met een hoop JowJowJo... :negatief: :negatief:

Ze woont nu met een vriend en een kind ergens in Manila en wil graag terugkomen hier.....ze bekijkt het maar.....de leugenaar......mij niet gezien.....

Hier is ze van Facebook.........een duivelin.....the bitch.... :jajaja: :jajaja:



Wat is Lumay?

Er is Barang en Lumay en Barang wordt gebruikt om iemand te doden enz....vloek....

Lumay wordt gebruikt om op iemand verliefd te worden............... :

peldoman

Citaat van: bananacreek op dinsdag 21 oktober 2014, 14:59:11
Citaat van: Michaela op dinsdag 21 oktober 2014, 14:35:12
Ha!! jij bent weer eindelijk terug! Ik weet precies dat jij 2 dagen weg was. Als ik naar deze forum kom (en dat doe ik elke dag) kijk en lees ik als eerste je posten. Dus het valt gewoon op als je topic ontbreekt bij het ONGELEZEN BERICHTEN.Nooit weer doen he, ik kan niet permitteren je te missen  :lachen: :neeneenee: :neeneenee:

Dank u beleefd.......

Vanddag kreeg ik een twintigtal texten van een ex housekeeper die LUMAY probeerde te gebruiken tegen mij .....een grote leugenaar met een hoop JowJowJo... :negatief: :negatief:

Ze woont nu met een vriend en een kind ergens in Manila en wil graag terugkomen hier.....ze bekijkt het maar.....de leugenaar......mij niet gezien.....

Hier is ze van Facebook.........een duivelin.....the bitch.... :jajaja: :jajaja:



Wat is Lumay?

Er is Barang en Lumay en Barang wordt gebruikt om iemand te doden enz....vloek....

Lumay wordt gebruikt om op iemand verliefd te worden...............


We kunnen hier wel eens een topic over beginnen, hier heb ik verhalen over gehoord ,ik noem het altijd de  :smiley-philippines: hokus pokus.

bananacreek

Hoop maar dat het werkt...want nog steeds "processing" op Youtube............

[yt=640,505]xbjL1-NDa24[/yt]

Dit is een GEDEELTE van de prijslijst van de gerechten in de restaurants van de Why Not...............

Ik bestel vaak de GAI PAD PUG...een soort Thai Chop Chuoy...............met lekkere zachte boneless kip en is een volle maaltijd met additional bread stukjes en rijst......

bananacreek

Om misselijk van te worden... :lachen: :lachen:

[yt=640,505]8A_A2wxbvdo [/yt]

gosternokke

Citaat van: peldoman op dinsdag 21 oktober 2014, 15:01:38
Citaat van: bananacreek op dinsdag 21 oktober 2014, 14:59:11
Citaat van: Michaela op dinsdag 21 oktober 2014, 14:35:12
Ha!! jij bent weer eindelijk terug! Ik weet precies dat jij 2 dagen weg was. Als ik naar deze forum kom (en dat doe ik elke dag) kijk en lees ik als eerste je posten. Dus het valt gewoon op als je topic ontbreekt bij het ONGELEZEN BERICHTEN.Nooit weer doen he, ik kan niet permitteren je te missen  :lachen: :neeneenee: :neeneenee:

Dank u beleefd.......

Vanddag kreeg ik een twintigtal texten van een ex housekeeper die LUMAY probeerde te gebruiken tegen mij .....een grote leugenaar met een hoop JowJowJo... :negatief: :negatief:

Ze woont nu met een vriend en een kind ergens in Manila en wil graag terugkomen hier.....ze bekijkt het maar.....de leugenaar......mij niet gezien.....

Hier is ze van Facebook.........een duivelin.....the bitch.... :jajaja: :jajaja:





  ja en dan heb je ook nog  KULAM  is ook zo iets toch ?    Is ook iets in negative zin toch ?

Wat is Lumay?

Er is Barang en Lumay en Barang wordt gebruikt om iemand te doden enz....vloek....

Lumay wordt gebruikt om op iemand verliefd te worden...............


We kunnen hier wel eens een topic over beginnen, hier heb ik verhalen over gehoord ,ik noem het altijd de  :smiley-philippines: hokus pokus.

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.