Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hier zat vroeger voor de prijsverhoging een stukje karton omheen en toen was het P480 regestered airmail.....maar nu worden ze verkocht zoals op de foto..

Als ik de sigaretten in het lege doosje doe dan komt het net iets boven de 250 gram en dan wordt de porto P900............... :negatief: :negatief: :negatief:

tot 250 gram = P480 (aangetekende luchtpost)
201 tot 500 gram + P900 (aangetekend)



bananacreek

Naar Belgie sturen is een stuk duurder dan naar Nederland............

Nederland = P 838 (1kg en minder)

Belgie = P 1193.............

bananacreek

#16785
Met vriendelijke dank aan een medelid hier in de buurt......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:




bananacreek

Misschien kwam de man er te laat achter dat hij op een omgebouwde motor reed?...en verloor zijn verstand?.............. :lachen: :lachen:

Ik zou daar niet mee naar bed gaan........pleeg liever zelfmoord........ :negatief: :negatief:



bananacreek


gosternokke

Citaat van: bananacreek op dinsdag 14 oktober 2014, 12:17:00
Misschien kwam de man er te laat achter dat hij op een omgebouwde motor reed?...en verloor zijn verstand?.............. :lachen: :lachen:

Ik zou daar niet mee naar bed gaan........pleeg liever zelfmoord........ :negatief: :negatief:





  Zat ik ook al aan te denken zoiets.  de marineman was met 2 baklaas in zen kamer gegaan. Die ene heeft het hotel kort daarop levend verlaten en heeft bij de polities verklaard dat ze hun ware gedaante verborgen hebben gehouden, toen ze met de marineman meegingen.

Zoiets is natuurlijk wel vragen om problemen    :negatief:


  Zelfmoord plegen voor een bakla ?   :ikkeniebegrijp:   nee komop Banacreek zeg nou zelf zit toch best een mooi koppie op als je die foto in de krant bekijk.

  Een oud  :nederlandsevlag: spreekwoord zegd : Veranderinge van spijze ,doet eten       :lachen:


  Bovendien heb ik altijd geleerd alles moet je 1 keer van je leven gedaan hebben     :lachen:   Dus ik heb nog wat tegoed     :applaus:


  Heb tot nu toe steeds de pech gehad altijd van die lelijke baklaas tegen te komen,   dan word het toch al een stuk moeilijker, het oog wil ook wat tenslotte  :biggrinn:



  Maar even serieus: de amerikaanse marine is toch weer mooi in de aap gelogeerd met dit soort grappen. Kunnen ze missen als kiespijn heb ik zo een vermoeden

bananacreek

Citaat van: gosternokke op dinsdag 14 oktober 2014, 13:03:37
Citaat van: bananacreek op dinsdag 14 oktober 2014, 12:17:00
Misschien kwam de man er te laat achter dat hij op een omgebouwde motor reed?...en verloor zijn verstand?.............. :lachen: :lachen:

Ik zou daar niet mee naar bed gaan........pleeg liever zelfmoord........ :negatief: :negatief:





  Zat ik ook al aan te denken zoiets.  de marineman was met 2 baklaas in zen kamer gegaan. Die ene heeft het hotel kort daarop levend verlaten en heeft bij de polities verklaard dat ze hun ware gedaante verborgen hebben gehouden, toen ze met de marineman meegingen.

Zoiets is natuurlijk wel vragen om problemen    :negatief:


  Zelfmoord plegen voor een bakla ?   :ikkeniebegrijp:   nee komop Banacreek zeg nou zelf zit toch best een mooi koppie op als je die foto in de krant bekijk.

  Een oud  :nederlandsevlag: spreekwoord zegd : Veranderinge van spijze ,doet eten       :lachen:


  Bovendien heb ik altijd geleerd alles moet je 1 keer van je leven gedaan hebben     :lachen:   Dus ik heb nog wat tegoed     :applaus:


  Heb tot nu toe steeds de pech gehad altijd van die lelijke baklaas tegen te komen,   dan word het toch al een stuk moeilijker, het oog wil ook wat tenslotte  :biggrinn:



  Maar even serieus: de amerikaanse marine is toch weer mooi in de aap gelogeerd met dit soort grappen. Kunnen ze missen als kiespijn heb ik zo een vermoeden


Nee hoor...ik heb het één keer meegemaakt dat ik ergens in 1986 met een meisje in het donker stond te dansen op een Barangay Fiesta en toen die dichter bij mij kwam dacht ik nu of nooit.....en verdomme toen had ik een worteltje tussen mijn vingers..........ben hard weggelopen.............. :negatief: :negatief:

Nog meer "transgender" materiaal...wist nooit wat het woord betekende .....en nu weet ik het BAJUT, BAKLA, dan heb je ook nog TRAVESTIETEN of zo?...... :weetikniet: :weetikniet:




Zijn ze nou helemaal besodemieterd?...zou mijn vader zeggen............. :lachen: :lachen: