Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 september 2014, 14:13:09
Deel 3 Paniek in het hondenhok................... :lachen: :happy: :happy:

Cohen was een dag of drie geleden gespot in de BI Dumaguete city en was daar zwaar aan het discuseren met het BI personeel....

Volgens pierrevanwies is de man wel vriendelijk en houd van honden maar zit er ergens toch een tik in............. :jajaja: :thumb: :thumb: :happy:

Ben je klaar mee als zulk een iemand naast je woont............. :negatief: :negatief:

Maar hij woont er nog niet...eerst moet het huiske nog worden afgebouwd en de kosten daarvan zullen van de huur worden afgehouden....vergeten een foto van het huisje te maken...maar een goede reden.......  :jajaja: :jajaja: :thumb:



Toch Cohen kunnen pakken maar in den toekomst veel meer........hij heeft geen lichamelijk problemen...is niet blind want rijd een Mitsubishi Pajero (788 laatste drie plate-nummers)...dus alleen geestelijk gestoord..........en hij zal echt niet de enige buitenlander hier zijn die geestelijk gestoord is...er lopen er hier bosjes rond.......... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy: :crazy: :happy: :happy:

(Maar het zijn meestal maar amateurs en geen professioneel zoals ik)



Het avontuur is over...............

Hij heeft ruzie gehad met de eigenaar van het huisje die hem er niet in wil hebben.....maar zijn voorgeschoten geld is met de zoon van de Mof en dat moet hij dan maar terug zien te krijgen.......... :lachen: :jajaja:

bananacreek

Heb hier met iemand gesproken en we kwamen op een onderwerp hoeveel buitenlanders hier in de buurt eruit getrapt zijn door hun vriendin/vrouw met of zonder BPO (Barangay Protection Order) nadat het huis of apartementen afgebouwd waren en veelal natuurlijk het land op naam ven de echtgenote maar ook gewoon op naam van de vriendin zonder getrouwd te zijn.................... :jajaja: :negatief: :negatief:

Hieronder zaten Australiers, Duitsers, Britten en andere nationalitieten...................

De laatste zou zijn vrouw een klap in het gezicht gegeven hebben en dan hebben ze zeeeeer snel een BPO....de man weg en gelijk de kassa gesloten....ze heeft dus nog de properties maar geen cash geld meer.....en zo zijn er vele verhalen die om hetzelfde draaien....

Velen willen niet het advies aannemen om toch even het huis op naam van de buitenlander te zetten ...onder het motto...."She love me so much and I am the only one in her life"................. :lachen: :jajaja:

Dat soort mensen hebben dan alleen de "schoon" familie en de Filipijnse boyfriends vergeten.................... :lachen: :lachen: :lachen:

Ik vind dat ik er tot nu toe.......nog redelijk vanaf gekomen ben...maar den slag is nog niet ten einde...want ik hoorde dat het nog twee jaar kan duren voordat de case-files door de supreme-court terug worden verzonden aan de RTC en als ze dan nog niet om de tafel wil zitten om te onderhandelen dan weer terug naar de rechtbank voor een andere 20 jaar..... :jajaja: :jajaja:


Cobra

Citaat van: bananacreek op zaterdag 11 oktober 2014, 13:12:02


Velen willen niet het advies aannemen om toch even het huis op naam van de buitenlander te zetten ...onder het motto...."She love me so much and I am the only one in her life"................. :lachen: :jajaja:




Liefde maakt blind zeggen ze en dat klopt ook wel.

Vooral als ze hun geslachtsorgaan achterna lopen worden de hersens vaak uitgeschakeld ondanks vele waarschuwingen van personen die het kunnen weten.



Ik ken iemand die is getrouwd met een zuidamerikaanse, woonde daar 2 jaar, ze had al 1 kleine, samen nog 1 gemaakt.

Hij komt hier heen, voor ze er is wil hij eerst een huis kopen.



Hij zegt dat hij wil dat ze ook moet tekenen er voor omdat "ze 100% betrouwbaar" is.

Dus dat gebeurt ook.

Na een paar maanden hier word ze ineens opstandig, beschuldigt hem van van alles en nog wat en dreigt op te stappen.

Dan komt hij op een dag thuis in een leeg huis, moeders heeft zich aangemeld in een blijf van mijn lijf huis omdat hij haar "zwaar mishandeld zou hebben", ze wil scheiden van hem.



Dan hoort ze van haar advocaat dat als ze gescheiden is, ze zeer waarschijnlijk een postzegel op haar kont krijgt geplakt en kan vertrekken uit  :belgiesmiley: en terug naar waar ze vandaan komt.


Ineens trekt ze die scheidingsaanvraag in. :ikkeniebegrijp:

Nu zit hij met het probleem dat het huis ook op haar naam staat, als alles hypotheek is, is het geen probleem natuurlijk, wel als er een flink deel kontant betaald is van spaargeld.


Volgens mij neemt hij haar weer direct terug in huis als ze dat wil, vanwege die kleine van hem.


Hij had ook kunnen luisteren naar de waarschuwingen van anderen, deed hij niet.


Wie niet luisteren wil moet maar voelen.


Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

bananacreek

CitaatWie niet luisteren wil moet maar voelen.

Correct en het gebeurt maar al te vaak dat je blanken ontmoet die voor hun vertrek naar het heilige land ( :smiley-philippines: )...grote dromen hebben en later tussen de bankschroef vast komen te zitten..............



[yt=640,505]_rKmcXntue4 [/yt]

Ifugao

Citaat van: bananacreek op vrijdag 10 oktober 2014, 12:57:46
Kies trekken (in stukjes) P500..............totale behandeling gaat P6950 kosten

Ben vergeten wat een kies trekken in  :eu: kost?

Zeer goed werk van die Ong dentist en hij neemt eerst de bloeddruk voor hij verdoving geeft.....toen zei ik hoeveel kan ik uitsperen zonder verdoving?

Hij antwoordde: "Zou ik maar niet doen als ik jou was"............ :lachen: :ikkeniebegrijp:

Weinig bloed overall en zeer weinig pijn en deze medicijn tegen bloeden gratis (sample)



Volgens mij hebben ze jou goed goed beflikkerd Klootzak.  Waarom zouden ze een kies moeten trekken in stukjes en beetjes?? Dat kan toch alemaal in 1 keer?? (ook die stukjes en beetjes) P7000 voor een simpele extractie vindt ik exorbitant hoog.

Hier een heel leuke grap van een acteur die een tandarts belt voor de goedkoopste  extractie. (De clue zit in de laaste 5 seconden, dus helemaal afspelen)

http://www.youtube.com/watch?v=ENMA1HGLT6E

Ronny55

Citaat van: bananacreek op zaterdag 11 oktober 2014, 13:55:35

Correct en het gebeurt maar al te vaak dat je blanken ontmoet die voor hun vertrek naar het heilige land ( :smiley-philippines: )...grote dromen hebben en later tussen de bankschroef vast komen te zitten..............

Denk dat we achterover zouden vallen als we wisten hoeveel buitenlanders (  :eu: ) er hier in de :smiley-philippines: vrij rondlopen maar toch gevangen zitten en niet meer weten van wat hout pijlen maken. Met niks in orde (BI) geen geld om het in orde temaken , kunnen het land niet uit zonder EC .....gevangen in een visieuze cirkel van problemen die als een sneeuwbal groter en groter worden.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Ifugao op zaterdag 11 oktober 2014, 19:59:06
Citaat van: bananacreek op vrijdag 10 oktober 2014, 12:57:46
Kies trekken (in stukjes) P500..............totale behandeling gaat P6950 kosten

Ben vergeten wat een kies trekken in  :eu: kost?

Zeer goed werk van die Ong dentist en hij neemt eerst de bloeddruk voor hij verdoving geeft.....toen zei ik hoeveel kan ik uitsperen zonder verdoving?

Hij antwoordde: "Zou ik maar niet doen als ik jou was"............ :lachen: :ikkeniebegrijp:

Weinig bloed overall en zeer weinig pijn en deze medicijn tegen bloeden gratis (sample)



Volgens mij hebben ze jou goed goed beflikkerd Klootzak.  Waarom zouden ze een kies moeten trekken in stukjes en beetjes?? Dat kan toch alemaal in 1 keer?? (ook die stukjes en beetjes) P7000 voor een simpele extractie vindt ik exorbitant hoog.

Hier een heel leuke grap van een acteur die een tandarts belt voor de goedkoopste  extractie. (De clue zit in de laaste 5 seconden, dus helemaal afspelen)

http://www.youtube.com/watch?v=ENMA1HGLT6E



Nee, niet helemaal, maar ik heb dat dan ook niet volledig uitgelegd .................EENS EEN....KL  enz enz....

Rechts boven zaten op de laatste drie kiezen (achter de stoplichten) drie kappen in een set en dat werd doorgeslepen omdat de laatste kies nooit een rootcanal behandeling had gehad en wegrotte onder de set van de drei kappen..........

Het was die laatste kies die er in stukjes moest worden uitgehaald en na het helen van de wond (maand) wordt de hele zaak weer met porcelein gerestaureerd (soort bridge) en dat op een totaal (inclusief de P500 van het trekken van de kies) komt van P6950....(3 porceleinen caps)...en dat vind ik een redelijke prijs.....de set met de drie kappen wordt hier ergens in een Dental Lab gemaakt maar vroeger moest dat allemaal naar Manila gestuurd worden .....

Voor de set moet ook een "mould"gemaakt worden.........





bananacreek

Citaat van: Ronny55 op zondag 12 oktober 2014, 06:14:42
Citaat van: bananacreek op zaterdag 11 oktober 2014, 13:55:35

Correct en het gebeurt maar al te vaak dat je blanken ontmoet die voor hun vertrek naar het heilige land ( :smiley-philippines: )...grote dromen hebben en later tussen de bankschroef vast komen te zitten..............

Denk dat we achterover zouden vallen als we wisten hoeveel buitenlanders (  :eu: ) er hier in de :smiley-philippines: vrij rondlopen maar toch gevangen zitten en niet meer weten van wat hout pijlen maken. Met niks in orde (BI) geen geld om het in orde temaken , kunnen het land niet uit zonder EC .....gevangen in een visieuze cirkel van problemen die als een sneeuwbal groter en groter worden.

ZEKERS WETEN............ :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 12 oktober 2014, 09:20:38
Citaat van: Ronny55 op zondag 12 oktober 2014, 06:14:42
Citaat van: bananacreek op zaterdag 11 oktober 2014, 13:55:35

Correct en het gebeurt maar al te vaak dat je blanken ontmoet die voor hun vertrek naar het heilige land ( :smiley-philippines: )...grote dromen hebben en later tussen de bankschroef vast komen te zitten..............

Denk dat we achterover zouden vallen als we wisten hoeveel buitenlanders (  :eu: ) er hier in de :smiley-philippines: vrij rondlopen maar toch gevangen zitten en niet meer weten van wat hout pijlen maken. Met niks in orde (BI) geen geld om het in orde temaken , kunnen het land niet uit zonder EC .....gevangen in een visieuze cirkel van problemen die als een sneeuwbal groter en groter worden.

ZEKERS WETEN............ :jajaja: :jajaja:

Bicutan Immigration jail