Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


peldoman

Die lul verpest het voor veel buitenlanders.
Filipijnen kunnen zijn bloed wel drinken.
Hij heeft een speciale tactiek, eerst zo veel mogelijk vrienden
zien te krijgen onder de witneuzen, door party's te geven.
Hij wil dan je telefoonnummer en/of emailadres.
Als hij dan zijn actie uitvoert gebruikt hij die mensen om in de publiciteit te komen.
In zuid Amerika, Chili , hebben ze hem gepakt en het land uitgezet.
Een kennis van mij in de Phils heeft hij ook gevraagd en uitgenodigd voor een party.
Die was gelukkig zo verstandig om hem eerst even na te checken.
Een heel vies ventje is het!

bananacreek


innka3

Citaat van: peldoman op zondag  5 oktober 2014, 10:29:09
Die lul verpest het voor veel buitenlanders.
Filipijnen kunnen zijn bloed wel drinken.
Hij heeft een speciale tactiek, eerst zo veel mogelijk vrienden
zien te krijgen onder de witneuzen, door party's te geven.
Hij wil dan je telefoonnummer en/of emailadres.
Als hij dan zijn actie uitvoert gebruikt hij die mensen om in de publiciteit te komen.
In zuid Amerika, Chili , hebben ze hem gepakt en het land uitgezet.
Een kennis van mij in de Phils heeft hij ook gevraagd en uitgenodigd voor een party.
Die was gelukkig zo verstandig om hem eerst even na te checken.
Een heel vies ventje is het!

van horen zeggen  :denk: ,of hebben we concrete links hier over   :biggrinn:

peldoman

Kennis van mij die daar woont vertelde mij het verhaal.
Hij heeft hem ook hierbij proberen te betrekken.
Wat hij in de Phills gedaan heeft deed hij ook in andere landen gedaan.
In Chili heeft hij er een tablet of laptop, en geld en goederen aan over gehouden.
Toen ze later de bewakingsbeelden bekeken, zagen ze dat hij in de parking de zonnebril afzette
en in zijn auto stapte, en weg reed.
Knap voor een blinde.
Facebook, YouTube, Twitter  plaatselijke kranten, radio en TV Chanels gebruikt hij op een listige manier hiervoor.
Er staat ook een filmpje op YouTube van een Amerikaan die hij heeft benaderd voor zijn praktijken, hierin verteld hij daarover.


bananacreek

Heeft u dan ook de link van die youtube video clip?..... :hoedjeaf:

Dat hij NIET blind was hadden ze bij Robinsons snel door.................en ik vind de man dan toch niet zo intellegent als hij zich voordoet.......

But ...time will tell...............want hij zit nu in San Miguel Bacong....maar ik heb het gevoel dat hij een ander forumlid al aan het "brainwashing" is.... :lachen: :lachen:

Laat hem dat met den Klootzak proberen te flikken.................. :lachen: :lachen: :lachen: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :spank: :spank:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  5 oktober 2014, 17:16:51
Heeft u dan ook de link van die youtube video clip?..... :hoedjeaf:

Dat hij NIET blind was hadden ze bij Robinsons snel door.................en ik vind de man dan toch niet zo intellegent als hij zich voordoet.......

But ...time will tell...............want hij zit nu in San Miguel Bacong....maar ik heb het gevoel dat hij een ander forumlid al aan het "brainwashing" is.... :lachen: :lachen:

Laat hem dat met den Klootzak proberen te flikken.................. :lachen: :lachen: :lachen: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :spank: :spank:



"Hello...Hello...........117?....Yes good afternoon to you mam.......I am the dog of a certain Mr. Mark Cohen...........this is an emergency please......what's my name?. :stomstomstom: :stomstomstom:.....Yes of course I speak English...and also French because I am a Canadian dog.....and my name is Joshua..........can you please send an ambulance to the house of "Crazy Manfred" the German in San Miguel, Bacong?.... my boss is unconscious because he was hit on the head with a 2 inch GI pipe (sched. 40) by another foreigner with the name of "Willy da Buang"........an ugly Dutch national who is wearing a white t-shirt with the printing on the back reading "EENS EEN KLOOTZAK, ALTIJD EEN KLOOTZAK? and he is wearing some kind of "Google Watch".....yes mam......K.L.O.O.T.Z.A.K....what mam?....if my boss is still alive?........how the fuck do I know?....his eyes are closed"..... :jajaja: :jajaja:............beep.. beep...beep........"Your number cannot be reached at this moment....please try your call later"........

The suspect


peldoman

Citaat van: bananacreek op zondag  5 oktober 2014, 17:16:51
Heeft u dan ook de link van die youtube video clip?..... :hoedjeaf:

Dat hij NIET blind was hadden ze bij Robinsons snel door.................en ik vind de man dan toch niet zo intellegent als hij zich voordoet.......

But ...time will tell...............want hij zit nu in San Miguel Bacong....maar ik heb het gevoel dat hij een ander forumlid al aan het "brainwashing" is.... :lachen: :lachen:

Laat hem dat met den Klootzak proberen te flikken.................. :lachen: :lachen: :lachen: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :spank: :spank:



https://www.youtube.com/watch?v=5moIlodKyfI&list=UUe3PDv7F4Uex3ii9zdMbvWQ

TheDolphin

Citaat van: bananacreek op donderdag  2 oktober 2014, 13:43:27
Ik heb geld nodig voor de dentist en andere taken en ga naar de YAMASHITA treassure zoeken wan die zou hier toch ergens zitten........... :happy: :happy:







Een aantal beweren de treassure gevonden te hebben in het verleden............... :weetikniet: :weetikniet:

Hier was een man in mijn barangay die een wichelroede gebruikte niet om water te zoeken maar om goud te zoeken en haalde zijn hele land overhoop.... :lachen: :lachen:

Er woont nu nog een New Zealander hier die van Nederlandse afkomst was  (Bart) en die zou ook in Valencia hebben gezocht om alleen maar een handgranaat door zijn raam te krijgen.....  :lachen: :lachen: :lachen:



Als ik die geheime Japanse treassure code uitpluis dan kom ik alleen maar uit bij de koelkast vol met San Miguel Light in de Disco............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



[yt=640,505]MA8vlSAllWw [/yt]

http://en.wikipedia.org/wiki/Yamashita's_gold

Nou dat filmpje is nog geen overtuigend bewijs hoor  :lachen: Volgens mij moet die nog wel ergens op te graven zijn die schat. Wellicht alle gegevens van de historische archieven nog eens herstructureren en kijken of dat nieuwe informatie aan het licht brengt. :denk: Ergens anders op dit forum somde iemand ook al eens een aantal goed bruikbare tips op om mee aan de slag te gaan maar ik vindt het al moeilijk om dat terug te vinden laat staan Yamashita's Gold.