Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik kan geen NOVARTIS Equirab vinden en Novartis is een bedrijf in Zwitserland?.. :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek

Citaat van: Ifugao op vrijdag  3 oktober 2014, 17:29:30
Het voorbeeld dat je laat zien in je foto, 2 berichten terug is niet de Novartis die ze in het betreffende ziekenhuis gebruiken.

Edit: Sorry, ik heb zelf naar het verkeerde plaatje zitten kijken. In Bais gebruikt men wel Equirab. De dosis voor deze is 40IU/Kg. Dus als dat kind 30kg weegt krijgt ze 30x40IU = 1200IU toegediend.

Ok dank u.......... :hoedjeaf:

bananacreek



De eerste injection zou voor free moeten zijn in een provincial hospital hetgeen nu blijkt dat zulks was gebeurd maar de tweede kost P1200 en ook niets vernomen van die snuiter betreffende een TETANUS injection die ook bij een dogbite gegeven zou moeten worden............de gast liep gewoon uit het ziekenhuis weg...in het Engels wordt dat genoemd........SHIT FOR BRAINS............... :negatief: :jajaja: :jajaja:

Hier een voorbeeld van een ander een paar jaar geleden..........




bananacreek


bananacreek


bananacreek

#16705
Leuke link met wachttijden enz enz maar dat duurt niet zolang als iemand mij vertelde....van een jaar of zoiets........... :denk: :ikkeniebegrijp:

http://www.mca.nl/Patient-en-Bezoeker/In-het-ziekenhuis/Ziektebeelden.aspx


Hoop informatie hier en dat is daar in Nederland op en top modern?


Alkmaar Medisch Centrum..... :jajaja:


Ziet er mooi en professioneel uit.........maar ik hoorde dat het in Nederland ook nogal eens voor komt dat men (bijvoorbeeld) de verkeerde nier weghaalt of het verkeerde been amputeert of in plaats van een besnijdenis de Penis helemaal weghaalt?............ :weetikniet: :weetikniet:







bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek


bananacreek