Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: louis op vrijdag  3 oktober 2014, 14:39:54
Wat doet die eigenaar van die hond in zo,n geval?  Niks?  Gaat hij mee naar het hospital en betaald dan de rekening?  (Gaat er van uit  dat die hond van de buren.is)

Ja, de eigenaar is meegegaan naar het hospital en heeft 1200 betaald voor de eerste vial...........en vanuit die vial weet ik weer niet hoeveel injections ze kunnen halen?

Ik wilde daarom meer weten van die doktor in de Animal Bite Center

bananacreek


bananacreek

...



Voorbereiding voor Haloween Party........... :jajaja: :jajaja:

Ik zou eigenlijk geen masker nodig hebben?.......... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


louis

Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 oktober 2014, 14:43:22
Citaat van: louis op vrijdag  3 oktober 2014, 14:39:54
Wat doet die eigenaar van die hond in zo,n geval?  Niks?  Gaat hij mee naar het hospital en betaald dan de rekening?  (Gaat er van uit  dat die hond van de buren.is)

Ja, de eigenaar is meegegaan naar het hospital en heeft 1200 betaald voor de eerste vial...........en vanuit die vial weet ik weer niet hoeveel injections ze kunnen halen?

Ik wilde daarom meer weten van die doktor in de Animal Bite Center


OKE ! ........Bananakreek heeft toch wel een goede kant ,zonder dat hij zelf niet weet.

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  2 oktober 2014, 16:04:52
Citaat van: kamperman op donderdag  2 oktober 2014, 15:44:41
Citaat van: bananacreek op donderdag  2 oktober 2014, 14:11:14
Citaat van: Amice op donderdag  2 oktober 2014, 13:07:30
Citaat van: bananacreek op donderdag  2 oktober 2014, 12:53:31
Xray @ P600

Prachtige xray instalation van 2,8 miljoen pesos en daar moet je staan en op iets bijten en dan als wanneer de machine begint te werken is het net op je in een MRI staat... :lachen: :lachen:



Resultaat ...zo ziet een geestelijk gestoorde er van binnen uit...hersenen niet te ontdekken..........(links boven is het probleem........)



Volgende week terug komen en de hele zaak een totaal van vier sessions gaat me ongeveer 6000 kosten?........ :weetikniet:

Morgen vragen hoeveel voor een rootcanal behandeling..............

https://www.facebook.com/OngdentalClinic

oh maar er was anders al eens een discussie hier op het forum om beter geen rootcanal behandeling te ondergaan.
Dat hadden ze mij ook voorgesteld en ik heb het geweigerd en toen kon het plots ook anders.
Resultaat keurig gebit en de valuta in mijn pocket gehouden.  :thumb:

Als je de rootcanal weigert dan zegt hij misschien : Ok...wala problema Joe"......... en repareerd de zaak op een zodanige manier dat je na een paar maanden misschien weer problemen gaat krijgen?

Wordt in nederland tandartskosten geheel vergoed door het "zorgpakket"? (ziekenfonds)....?

nee creek als je het standaardpakket hebt word er niets vergoed
een kaakoverzichtfoto zoals jij hebt kost hier 67,24 euro
een tweevlaksvulling kost 36,42 euro
etsen kost 22,41euro
een drievlaksvulling kost 47,63 euro
dus een gaatje vullen kost hier alleen al 70 euro 47,63 plus 22,41

Ongelofelijk...en dank voor de info................ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

67 euro  = P3685.................... :lachen: :lachen:...patay............ :lachen: :lachen:

Ok....rootcanal behandeling = P4500
Filling @ P500 voor de kleinste..............enz

Ifugao

Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 oktober 2014, 14:43:22

Ja, de eigenaar is meegegaan naar het hospital en heeft 1200 betaald voor de eerste vial...........en vanuit die vial weet ik weer niet hoeveel injections ze kunnen halen?

Ik wilde daarom meer weten van die doktor in de Animal Bite Center


1 Vial van Novartis bevat 1ml aan vaccine. Zijn dus single dose vials.

bananacreek

Citaat van: Ifugao op vrijdag  3 oktober 2014, 15:33:40
Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 oktober 2014, 14:43:22

Ja, de eigenaar is meegegaan naar het hospital en heeft 1200 betaald voor de eerste vial...........en vanuit die vial weet ik weer niet hoeveel injections ze kunnen halen?

Ik wilde daarom meer weten van die doktor in de Animal Bite Center


1 Vial van Novartis bevat 1ml aan vaccine. Zijn dus single dose vials.

200IU's is 1ml?............ :weetikniet: :weetikniet:

Ja, waarschijnlijk wel...........


bananacreek

Citaat van: Ifugao op vrijdag  3 oktober 2014, 15:33:40
Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 oktober 2014, 14:43:22

Ja, de eigenaar is meegegaan naar het hospital en heeft 1200 betaald voor de eerste vial...........en vanuit die vial weet ik weer niet hoeveel injections ze kunnen halen?

Ik wilde daarom meer weten van die doktor in de Animal Bite Center


1 Vial van Novartis bevat 1ml aan vaccine. Zijn dus single dose vials.

Dan als dat P1200 zou kosten (een paar jaar geleden) zoals omschreven in de PPD dan weet ik niet waar ze het geld vandaan halen voor de tweede injection enz....

Ik ga dat dan toch navragen bij Dumaguete Animal Bite Center @ Provincial Hospital...wil wel graag weten WIE er liegt............ :denk: :denk:

Ifugao

#16699
Het voorbeeld dat je laat zien in je foto, 2 berichten terug is niet de Novartis die ze in het betreffende ziekenhuis gebruiken.

Edit: Sorry, ik heb zelf naar het verkeerde plaatje zitten kijken. In Bais gebruikt men wel Equirab. De dosis voor deze is 40IU/Kg. Dus als dat kind 30kg weegt krijgt ze 30x40IU = 1200IU toegediend.