Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Heb als gepensioneerde nog uitzonderlijk vervoer gereden met een 4 assen trekker en een oplegger dat varieerde nog al maar tot 6 assen daar ben ik zeker van . de trekker was uitgerust met 2 stuurassen en 2 trekassen totaal 12 wielen .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ifugao

En wat ziet mijn oog toen ik vanmiddag lang de CD-King shop in Robinsons liep: Juist, onze querulant MET zijn hond. Het management is dus overstag gegaan voor deze dwaas.



bananacreek

#16652
Dat heeft u even goed gezien......en inderdaad nu denkt hij dat hij heeft gewonnen en hij was hier ook met praatjes in de cyberbar van de Why Not disco geweest....maar ik denk NIET dat hij tezamen met zijn hond in de disco mag...............maar wie ben ik?............... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Ik ga dan ook een hond aanschaffen als mijn psychiatrische begeleider... :denk: :denk:........... :lachen: :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:


Dat wordt dan mijn hond in gesprek met de manager van Robinsons.................... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

"Look Bitch.....my owner is mentally disturbed with paranoia and is likewise a psychopat............if I am not around he might chase your fat ass....so what's your decision?.....I'll give you 15 seconds to think about it".........1, 2, 3, 4, 41/2,..(the dog thinking aloud...Jesus woman.. I would really like to ride you) 5............... :jajaja: :jajaja:



bananacreek


bananacreek

.

De Chinese government vind daar wel een antwoord op als ze daar achter komen want ik denk niet dat zulks gewaardeerd zal worden........... :lachen: :lachen:

bananacreek

Ja, correct dit is @ de dentist...had kiespijn en een kap zal moeten worden weggehaald en dan een rootcanal ...volstorten met beton enz..enz

Ben zelf begonnen met 500 mg Amoxillin TID voor een week...nu na drie gaden geen pijn meer maar ga toch door voor een totaal van 7 to 9 dagen




bananacreek

Xray @ P600

Prachtige xray instalation van 2,8 miljoen pesos en daar moet je staan en op iets bijten en dan als wanneer de machine begint te werken is het net op je in een MRI staat... :lachen: :lachen:



Resultaat ...zo ziet een geestelijk gestoorde er van binnen uit...hersenen niet te ontdekken..........(links boven is het probleem........)



Volgende week terug komen en de hele zaak een totaal van vier sessions gaat me ongeveer 6000 kosten?........ :weetikniet:

Morgen vragen hoeveel voor een rootcanal behandeling..............

https://www.facebook.com/OngdentalClinic

bananacreek


bananacreek


bananacreek