Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Joe koopt rozen voor zijn geliefde?.............. :jajaja: :jajaja: :lachen:

Sommige  :smiley-philippines: vrouwen begrijpen dat niet................... :lachen: :lachen: :lachen:

Die hebben liever een load voor hun celephone.................. :lachen: :lachen:


Cosyns Guy

Citaat van: Ronny55 op woensdag 24 september 2014, 06:44:36
Wij hadden toen de dienstplicht, in 1967 binnen gegeaan in Diest op de citadel en eind 1968 afgezwaaid als generaal.......wacht effe , of was het korporaal, allemaal zo lang geleden he.....maarja het was toch iets met "raal" vanachter.  :lachen:  :lachen:
Toch niet als sidderaal ?   :lachen:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag 24 september 2014, 13:30:26
Ik kan wel een boek schrijven over de Kromhoutkazerne en de Centrale Werkplaats daarachter en de rijschool met de EX - KNIL korporaals als rij-instructeur....(fijne mensen)

Als wachtcommandant werd ik gepakt door de Officier van Piket omdat ik mijn carabijn leegschoot en herlaadde met een andere magazijn............. :crazy: :crazy: :crazy:

Daar ben ik voor het eerst echt dronken geworden in de Onder-Officiers kantine (naast de snelweg) met Cognac...........

Daar heb ik ook mijn mil rijbewijs gehaald en kon dat later niet over laten schrijven omdat het verlopen was of zoiets?.............. :weetikniet: :weetikniet:

Vroeger werd ik altijd gepakt in Beverwijk wegens het rijden zonder rijbewijs en ik reed altijd in die grote pooierwagens zoals Plymouth Sattelite, Chevrolet Impala, ......enz enz.



Bij elkaar bekeken toch wel leuke herinneringen.............














De  :nederlandsevlag: landmacht had AMX´en ook zie ik.Wat een krengen en miseriebakken waren dat zeg.Had het je geluk dat ze bij het verlaten van de kazerne het haalden tot de eerste rode lichten... :biggrinn:. Was toen oofr mekanieker,die Franse ondingen stonden meer in de garage dan in het terrein.. :jajaja:

bananacreek

Hier een staaltje van vals zingen........... :lachen: :lachen:

Ik heb een  :nederlandsevlag: vriend die hier vroeger in Zamboaguita woonde en die woonde naast een sari sari store en die moest zulks dagelijks aanhoren tot 2300 uur in den avond............ :negatief: :negatief: :negatief:

[yt=640,505]HKytBBmFFw4 [/yt]

bananacreek