Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



Nieuwe Scheerkwast uit 1992... :thumb: :thumb:
Nog nooit gebruikt.................. :neeneenee: :neeneenee:
Turbo model.............. :thumb: :thumb:

Nieuwprijs HFL9,95 (inc BTW)



Vraagprijs:   8 euros.............(negotiable) of omruilen voor een vibrator (two batteries model)

Zegt het voort............uw laatste kans voor zulk een origineel verzamelstuk uit het toen nog onbezette Nederland................. :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Er werd net aan Gate I ..."Maayo" geroepen...... en ik gluurde van de tweede verdieping en zag twee goed geklede mannen staan en ik rende naar beneden en zei: "Wait a second"...en ik deed mijn onderbroek aan...staat zo lullig om de gate te openen met de vlag halfstok................... :lachen: :jajaja:

Ze hielden iets in hun hand en ik zag het gelijk.............."DE  WATCHTOWER"....en ik dacht: "What the F..uck is that?"

Ik zei: "Jehova Witnesses?

One man said: "Yes sir, good afternoon...Can we talk  to you for a while?"

I said: "Sorry, no need because I am a moslim"..................BOEM KLAP BOEM..............Gate closed.... :thumb: :thumb: :daag: :daag:


bananacreek


bananacreek

Toch correct wat ik zei vorige week betreffende de DENR.........de corrupte duizendpoten.......




bananacreek


bananacreek


bananacreek

#16547
Downtown brownout vandaag vanwege onderhoudswerkzaamheden Noreco

Generator van UNITOP en een verschrikkelijk lawaai als een zware tank........... :lachen: :lachen:





Bij Lee Plaza staat de generator op het dak (aan de achterkant) en dat hoor je zeer duidelijk op de straat en dat moet een zeer grote zijn zo te horen..............


bananacreek


bananacreek