Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: jens op vrijdag 19 september 2014, 21:31:55
Citaat van: gosternokke op vrijdag 19 september 2014, 18:56:39
Gilette is gruwelijk duur in  :smiley-philippines:   :negatief:    Zulke bedragen zijn voor menig pinoy een dagloon.  Maar ook in :eu: is gilette best duur,  Gelukkig hebben we hier de merkloze mesjes van de Action winkels.   ( bijna ) net zo goed als gilette.     5 mesjes voor 1 euro zoiets.
de Filipijnse man heeft maar 2 of 3 haartjes aan zijn smoel hangen , die kunnen zich wel scheren met een beschuit . dus die hebben ook niet zo nodig duur scheergerei nodig . ik ben ook nog al gierig aangelegd als het scheermesjes aan komt , maar kom steeds weer op het zelfde merk uit . Gillette wegwerp mesjes , van die blauwen 6 in een zakje en kan mij er bijna een heel jaar mee scheren .  :lachen:. maar er zit wel degelijk verschil in .
die hele goedkope troep , trek ik ook mijn gezicht mee open, heb het wel eens geprobeerd.     


De meeste mannen gebruiken een pincet dacht ik, althans dat zie ik vaak.
De scheermesjes zijn meer besteed aan de dames hier.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt

ik gebruik hier chick vraag me niet hoe duur de mesjes zijn maar ik doe met een mesje 4 tot 5 weken 
jammer dat er maar twee mesjen in zitten en de strip is voor vijf nesjes gemaakt
zonde van het plastiek  :ikkeniebegrijp:

josv

Citaat van: peldoman op vrijdag 19 september 2014, 21:41:15
Kreeg voor 2 maand geleden een korting bon voor zo'n Gillette mes met batterijtje erin.


Waar is dat batterijtje voor ? ? ?
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

peldoman

Citaat van: josv op zaterdag 20 september 2014, 05:31:53
Citaat van: peldoman op vrijdag 19 september 2014, 21:41:15
Kreeg voor 2 maand geleden een korting bon voor zo'n Gillette mes met batterijtje erin.


Waar is dat batterijtje voor ? ? ?
Batterijtje is om te trillen, en om een ingebouwde computer chip aan te sturen, zover ik begrijp.
Als je het mesje kon vervangen voor een ander hulpstuk werd het een rage in de Phils,
mede omdat er maar 1 AA batterij in zit die giga lang mee gaat.
Ook een blauw led lichtje in de aan/uit knop. 
Kan onder de douche of in bad gebruikt worden.
Is dus over nagedacht.
Ik heb het dus nog steeds over spiegelglad scheren he! :neeneenee:


bananacreek

Scheermesjes met batterijen.............. :denk: :denk:

Nooit van gehoord............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Maar ik denk nu dat de prijs in da  :smiley-philippines:  van de Gilette sensor Exel ongeveer gelijk is als in Marokko....... :thumb:

Jazeker hier koop je ook dat wegwerp spul ....allerlei merken

Ik heb het een keer opgeschreven en kwam op 34 keer scheren met hetzelfde mesje.......... :happy: :happy:

Ik had ook een dame in mijn huis een paar jaar geleden en die had ook een scheermes set en ik vroeg: "äre you using that to shave your p...y?"

She said: "verontwaardigd"...."No for under my elbows".................... :jajaja: :jajaja:

Ik zei: "inspection"...... :jajaja: :jajaja:






bananacreek


bananacreek


bananacreek

#16527
De  :smiley-philippines: bedelt bij de Duitser (neem ik aan vanwege zijn uitspraken)....en de Duitser neemt eerst een kruisverhoor af ............. :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek

#16529
Ik heb een flinke keelontsteking en dat doe behoorlijk pijn bij het slikken....................

Gebruik Loviscol capsules elke 8 uur en heb vanmorgen PARACETAMOL (Generic) gekocht om naar de bergen te brengen ...maar dacht laat ik het eens proberen?

Ik dacht dat zulks nooit op mijn lichaam zou werken........... :weetikniet:

Maar waarempel na een minuut of 25 begon de pijn te minderen en dat hield aan voor vier uren.....(twee stuks 500mg ingenomen)............. :thumb: :happy:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit?

Maar als je de MIMMS opent en je zoekt naar paracetamol dan komt er een enorme lijst met medicijnen waar Paracetamol in zit.........

P1,50 per stuk @ Union Drugstore



Dit kost ...vergeten... :jajaja: :jajaja: