Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Dank u allen voor de reacties  :hoedjeaf: :hoedjeaf: en ik word er verlegen van  :jajaja:Door dat geval met dat meisje die de oude pruimen op sap wilde zetten hebben de Amerikanen waarschijnlijk een negfetief reisadvies naar de  :smiley-philippines: afgegeven?????????  :weetikniet: :weetikniet:

Ik vernam vandaag dat er een groter plan achter stak en dan men mij wilde compromiseren en mij daarbij op één of andere manier daarna te kunnen chanteren. :negatief:
Maar goed dat op het "moment supreme" het verstand niet direct naar de ballen afzakte, en zulks voorkwam me zeer veel ellende neem ik aan.

Maar ik moet hierbij toch eerlijk blijven, en alle dank gaat alsnog naar mijn partner  :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Zou mijn ex vrouw hierachter zitten????????????????  :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: Alles is mogelijk hier :jajaja:



boldy

twas zeker goed dat je je lul niet 8erna liep  :jajaja: .je mag zeker van geluk spreken dat je parnter zo eerlijk is en ook haar verstand heeft gebruikt zodat je nu niet in een klote situatie bent beland  :thumb: . alleen 1 ding snap ik dan nooit van zo'n wijf  , je geeft haar een mooie kans om geld te verdienen en dan willen ze je nog naaien ook .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Paring Belga

Dat meisje was "just doing her thing".  Wanneer je iemand aanwerft met zulk een kort rokje, kan je wel verwachten dat ze het wel zal doen, de baas verleiden.  Het was reeds op de muur geschreven.

balikbayan

Het probleem was denk ik dat ze voor dat geld moest werken  :confused2:

Even op je rug liggen is makkelijker zeker als je daarna geld kun eisen want anders gaat na de benen ook nog het mondje open.

Helemaal stom ben je als je ze nog op vrucht zet ook

bananacreek

Ok, proberen de schade in te halen
Nieuwe Central Bank is klaar, maar de interest rates zijn nog steeds zeeeeer laag vergeleken met de jaren 96-99 want toen zat er tegen de 14% op een dollar time-deposit afhankelijk van de hoogte van het bedrag  :thumb:

De eerste foto was genomen op 26 Feb 2011 dus in vier maanden uit de grond gestampt, toch wel goed vind ik  :thumb: :thumb:


2 April, 2011


12 April, 2011


16 April, 2011


21 April, 2011


28 April, 2011


12 Mei, 2011


27 Mei, 2011


27 Mei, 2011


15 Juni, 2011, maar de inauguration was twee dagen geleden maar toen was ik waarschijnlijk nog in TAMPO????????????





bananacreek

Citaat van: Paring Belga op woensdag 15 juni 2011, 13:54:57
Dat meisje was "just doing her thing".  Wanneer je iemand aanwerft met zulk een kort rokje, kan je wel verwachten dat ze het wel zal doen, de baas verleiden.  Het was reeds op de muur geschreven.

Nee, ik heb ze een korte rok laten kopen speciaal voor die foto-sesion en dat ze voor het eerst naar mijn huis kwam had ze alleen maar een Maong. Dus het idee van de korte rok komt van mij en het idee van een GSM geven komt ook altijd van mij en DAAR BEGINNEN DE PROBLEMEN VAAK MEE, DE GSM

bananacreek

Kindertjes in de disco, maar zij is toch GEEN ANIMEERMEISJE, maar een hardwerkende rattenjager  :thumb:


P30 per kg

bananacreek

We gaan weer met de prijs omhoog :negatief:


Nieuw in Dumaguete en een Zwitser is daar aan verbonden


bananacreek