Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Citaat van: Amice op dinsdag 16 september 2014, 20:17:01

Paracetamol bv. kost bij mercury P 3 per stuk in Generic Farmacy P1,50 om maar een voorbeeld te noemen.


Leuk voorbeeld. Ik heb onlangs bij Watsons Chemist 100 Paracetamol tabs. gekocht. Koste P100. ofwel P1 per stuk

Lenn

Je kan ook op alibaba paracetamol poeder kopen per kg. of per ton en dan zelf je pilletjes maken.

bananacreek

Citaat van: Ifugao op woensdag 17 september 2014, 03:40:10
Citaat van: Amice op dinsdag 16 september 2014, 20:17:01

Paracetamol bv. kost bij mercury P 3 per stuk in Generic Farmacy P1,50 om maar een voorbeeld te noemen.


Leuk voorbeeld. Ik heb onlangs bij Watsons Chemist 100 Paracetamol tabs. gekocht. Koste P100. ofwel P1 per stuk

Ik had altijd gedacht dat WATSONS (hier in Lee Plaza) een dure winkel was?

Ik keek daar een keer naar Gilette Exell III (5 stuks) scheermesjes en die waren daar duurder als in Union Drugstore.......(@P380)....en Rose Phermacy

Ik kan het ook fout hebben en dat er die keer een verkeerd prijslabel op zat...gebeurd hier regelamig want niet alle stores hebben een barcode scanner (eigenlijk alleen Robinsons)

Ik ga toch weer eens kijken daar.........want reken maar dat ze een hoop "lease" betalen daar in Lee Plaza en dat zal van de klanten moeten komen.............

Normaal is (was) Crown de goedkoopste drugstore hier en Mercury de duurste en Rose ook niet de goedkooptse...........

Union en Crown zijn lokale drugstores..............

bananacreek

Xmas season officieel geopend in Dumaguete (September 1) en kerstleiederen volop aanwezig in  de betreffende stores............ :lachen: :lachen:

[yt=640,505]brweVJK14_c [/yt]


Last year................


Bais



bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Het budged zal toch opgemaakt moeten worden voor het einde van het jaar............. :jajaja: :lachen: :lachen:

.




bananacreek

Nieuwe 500W tweeter voor den disco en kwam niet met bevestigingsbouten  en wat een ellende om de juiste M6 boutjes (schroefen) met dezelfde spoed te kunen vinden en  het bleek dat alle vier gaten niet hetzelfde waren..........long live China... :negatief: :negatief:



Maar uiteindelijk vond ik er een paar bij RADDI's fietsenwinkel.......... :thumb: :happy:




bananacreek

Meer spul bij JVS....maar alles komt uit China en je houd je hart vast af en toe.............. :jajaja: :jajaja: