Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Luke

en wat is de reden dat zo'n prachtig domein willen verkopen?  :denk:

bananacreek

Citaat van: Luke op maandag 15 september 2014, 07:33:44
en wat is de reden dat zo'n prachtig domein willen verkopen?  :denk:

Welke bedoeld U?............ :weetikniet:

Maar af en toe (toch welk meestal) van een buitenlander die foetsie moet gaan om welke redenen dan ook ............. :rennen: :rennen: :benweg: :benweg: :benweg:

Dat gebeurde ook met een ander property hier in Palinpinon van een Amerikaan....maar ben de juiste reden vergeten...maar die probeerde ook de kopers te belazeren en een vriend van mij trapte daar niet in................

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

.

Ze gaan hier de halve stad openbreken (30cm beton) omdat men vergeten was tijdens het beton storten van de straten dat de drainage canals niet groot genoeg waren voor de waterafvoer (regenwater + wat dan ook)............. :lachen: :lachen:


bananacreek

.

Leuke prijzen zo te zien, maar ben daar zelf nog nooit geweest............








bananacreek

Prijs?... :weetikniet: :weetikniet:

Meeste van deze vogels (parkieten) komen van Palawan...ik heb ze maar zelden in de bergen van Tanjay gezien....maar daar wel adelaars op meerdere keren




Amice

Citaat van: bananacreek op dinsdag 16 september 2014, 13:36:56
.

Leuke prijzen zo te zien, maar ben daar zelf nog nooit geweest............









Ik wel en het scheelt soms behoorlijk in prijs in vergelijk met mercury drug e.a.
Het assortiment is overigens wel beperkt en ze weten daar ook lang niet altijd welk generic medicijn uit hun assortiment overeenkomt met de duurdere brand namen.
maar met  de gratis verstrekte lijst van hun kom je zelf redelijk ver omdat de generic naam nagenoeg altijd wel op het (brand)medicijn vermeld wordt.
Paracetamol bv. kost bij mercury P 3 per stuk in Generic Farmacy P1,50 om maar een voorbeeld te noemen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent