Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Niet verplicht dacht ik?..(registration and insurance)....er zijn er maar weing geregistreerd.......... :lachen: :lachen:



bananacreek

Match Age: 18-100.............. :thumb: :happy: :happy:

Dus maak ik nog een goede kans en gelijk schrijven en dan in de disco ontmoeten of waar dan ook?.............. :thumb: :happy:

Ik zag haar het eerst...dus afblijven svp................ :jajaja: :jajaja:

Citaathttps://www.perfectasianmatch.com/member/profile_momoxhiens.html

Headline: HOW ARE YOU?

Antwoord: I am fine but I have tampoo, and I am not going to work in that bloody disco tomorrow untill they have fixed those tweeters.......... :negatief: :negatief:

Ik kan helaas de foto's niet openen en zou eerst lid moeten worden?........... :weetikniet:

LOVE AT FIRST SIGHT?............... :weetikniet: :weetikniet:.......... :happy: :happy: :happy:..... :dance: :dance: :sexhq0: :sexhq0: :spank: :spank:

bananacreek

#16392


Na 12000 pesos te hebben betaald uit mijn zak heeft de vrouw besloten om  een behandeling te ondergaan bij een ALBOLARIO (Kwakdokter)..maar ze vergat aan hem te vragen hoeveel mensen met een Myoma hij al heeft genezen.......... :lachen: :negatief:

Ik heb gezegd...kom niet meer naar mij toe om verdere hulp als die Albolario het niet kan doen.............. :negatief: :negatief:


peldoman


Ifugao

Citaat van: bananacreek op zondag  7 september 2014, 12:51:10

Ik zag haar het eerst...dus afblijven svp................ :jajaja: :jajaja:


Je moet wel het hele profiel lezen Bananacreek. Zij is "Female" looking for a "Female"  :lachen: :lachen:  (Tenzij je wat anders in je broekje hebt dan ik had verwacht)  :lachen:

bananacreek


bananacreek

Pagasa sattelite foto niet meer te openen hier sedert 3 weken........... :negatief:

Dan maar een Hypersnap..........perfect programma vooral als het een piraat is...... :happy: :happy:


bananacreek

Hier moest ik omheen lopen en werd bijna doodgereden door een cement-mixer......heb nu een blessure aan den rechterbil......zeer moeilijk om te bukken en na zitten weer op te staan................

Niet "werken"......wilde staking (vorstverlet)



Heb ARCOXIA (90mg) genomen maar weet nog niet of het goed werkt tegen de pijn ...wel goed voor Osteoarthritis...... :thumb:

De pijn is alleen maar als de bilspieren moeten werken.....massage?



Wat nog niet is kan nog komen...?............... :happy: :happy: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

bananacreek


bananacreek

Vaak een zeeeeer lange lijn voor de ATM @ Union Bank........ :negatief: :negatief: