Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Overvloed aan (regen)water en het heeft ongelovelijk geregend in Zamboanguita  zo te zien aan al het zand op de highway tussen Dauin en Zamboanguita.........


bananacreek

Waarde @P2000...........10kg
Dus P200 per kilo................... :jajaja:




bananacreek

Arbeidsvitaminen ............met de groeten van het Leger des Heils.......

[yt=640,505]MOqtGVtXzP8 [/yt]

Zou een Klootzak zoals ik hier ook worden geaccepteerd?.... :weetikniet: :weetikniet:


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op vrijdag  5 september 2014, 13:23:27
Arbeidsvitaminen ............met de groeten van het Leger des Heils.......

[yt=640,505]MOqtGVtXzP8 [/yt]

Zou een Klootzak zoals ik hier ook worden geaccepteerd?.... :weetikniet: :weetikniet:


als dit het voer is van het leger des heils meld ik mij hier ook aan . dit lijkt mij zo slecht nog niet. :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Boyscouts.............Girlscouts







Vroeger was ik als kleine Klootzak ook een padjakker (padvinder) in Beverwijk en het kamp was in een oude bunker achter de Creutzbergerlaan en ik stond "Op Wacht" met mijn duim in mijn mond (linkerduim) en dat bleek niet juist te zijn?....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

"Scouting Die Wijcker Duinjaghers Beverwijk"
Hoe krijg ik dat aan het branden zonder lucifers............... :denk: :denk: :denk:


Op de planeet waar ik vandaan kom (URANUS) was dat wel toegestaan.......wat gaan we nou krijgen????????? :negatief: :negatief:..... :jajaja: :jajaja:



[yt=640,505]5nZuX_5BD88 [/yt]

[yt=640,505]H28XuP9mi6A [/yt]

bananacreek

Dat  was een mooie boom een dag of twee geleden......... :lachen: :jajaja:



Hier moet je normaal een vergunning aanvragen bij de DENR en dan zou je een boom moeten planten voor elke boom die je kapt of omzaagt...............er zijn hier bijna geen coconut trees meer............ :lachen: :negatief:

Zeer weinig mensen vragen een vergunning aan terwijl de boetes normaal vrij hoog zijn...maar ik weet niet hoeveel...






bananacreek


bananacreek



Anthulang Beacht resort tussen Zamboanguita en Siaton

Rotzooi...............

Zeer slechte (lange) weg vanaf de Highway achter Mayabon en ik ging daar een keer (lang geleden) met iemand eten en bestelde kip en dat duurde lang want er renden twee koks achter een kip aan om die te bereiden............... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:





bananacreek


bananacreek