Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Toch wel een 22 wheeler...vergroot de foto en u kunt dan alsnog 3 sets wielen zien........




bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 29 augustus 2014, 17:53:45
Toch wel een 22 wheeler...vergroot de foto en u kunt dan alsnog 3 sets wielen zien........


Correct u heeft gelijk want de trekker heeft een enkele as...........maar ik heb natuurlijk een waterdicht alibi zoals gewoonlijk.......niets maar dan ook niets kan mij verweten worden........ :jajaja: :lachen:


daf105paccar

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 29 augustus 2014, 14:54:50
Citaat van: bananacreek op vrijdag 29 augustus 2014, 13:18:10
.

Ik heb nog nooit zo snel "getrokken" en dan komt ook nog het probleem dat het een sekonde of twee duurt voor de camera gereed is.............



Merk van de wagen?................. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Iemand een idee?........gratis 50 airmiles voor het goede antwoord............ :thumb: :jajaja:
Moeilijk te zeggen Creek,maar aan de vorm en de plaatsing van de spiegels denk ik dat het een Freightliner is.En die trailer zal wel serieus tegenwringen in de bochten met 4 vaste assen.Bij zwaar geladen kan men zelfs bij een zeer korte bocht de band van de velg trekken,of gewoon de wegbedekking kapot trekken zelfs.



En die 22 wieler heeft er maar 18 voor zover ik kan zien hoor.
Het is een International geen Freightliner.
De slaapcabine toont het.

dozo


dozo

Citaat van: bananacreek op vrijdag 29 augustus 2014, 13:18:10
.

Ik heb nog nooit zo snel "getrokken" en dan komt ook nog het probleem dat het een sekonde of twee duurt voor de camera gereed is.............



Merk van de wagen?................. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Iemand een idee?........gratis 50 airmiles voor het goede antwoord............ :thumb: :jajaja:
[/q   ik denk een volvo

daf105paccar

Dozo,heel vriendelijk dat ik die airmiles krijg van je  :lachen: :lachen: :lachen:

Geloof me maar,het is een International.
Is trouwens het meest gebruikte merk op  :smiley-philippines: in de grote trucks.

Je kan het zien aan de vensters van de slaapcabine. :atyourservice:

bananacreek

Kan alleen deze International vinden met meer dan 22 wielen en dit is dan ook een vreemde vogel............ :jajaja:




bananacreek


bananacreek


bananacreek