Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Een aantal maanden geleden beweerde ik dat ik een 26-wheeler oplegger met truck zag bij de crossing St. Paul..........

Niet deze...8-wheeler..........Top of de Pop.......... :thumb: :thumb:. :neeneenee:



Ook niet deze 22-wheeler..........



Maar deze op de crossing E.J Blanco - Highway...wat een mooi apparaat 26 wieler............ :thumb: :thumb:



Prachtige grote dubbele cabine......zeer mooi en dat was de wagen die ik  een aantal maanden geleden zag op St. Pauls crossing...lading?.... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

.

Ik heb nog nooit zo snel "getrokken" en dan komt ook nog het probleem dat het een sekonde of twee duurt voor de camera gereed is.............



Merk van de wagen?................. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Iemand een idee?........gratis 50 airmiles voor het goede antwoord............ :thumb: :jajaja:

bananacreek

Hij kwam de bocht om en ging voor NIEMAND uit de weg............... :lachen: :lachen:


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op vrijdag 29 augustus 2014, 12:46:23
.

Henry Sy is de rijkste Filippino, maar de sukkelaar heeft volgens Bloomberg amper 12.200.000.000  $ en komt daamee slechts op de  96ste plaats op de wereldranglijst.

http://www.bloomberg.com/billionaires/latest

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 29 augustus 2014, 13:18:10
.

Ik heb nog nooit zo snel "getrokken" en dan komt ook nog het probleem dat het een sekonde of twee duurt voor de camera gereed is.............



Merk van de wagen?................. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Iemand een idee?........gratis 50 airmiles voor het goede antwoord............ :thumb: :jajaja:
Moeilijk te zeggen Creek,maar aan de vorm en de plaatsing van de spiegels denk ik dat het een Freightliner is.En die trailer zal wel serieus tegenwringen in de bochten met 4 vaste assen.Bij zwaar geladen kan men zelfs bij een zeer korte bocht de band van de velg trekken,of gewoon de wegbedekking kapot trekken zelfs.



En die 22 wieler heeft er maar 18 voor zover ik kan zien hoor.

bananacreek

Ok, maar die extra 4 wielen zijn er niet lokaal op gezet neem ik aan?

Dat ze het wegdek kapot scheuren dat inetereseert ze hier niet al teveel.... :lachen:

Ik kan dan ook niets vinden via google met 26 wielen?............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Zal hem volgende keer tot stoppen dwingen?

In the name of Allah stop that car or else.............. :jajaja:


bananacreek

CitaatISIS onderzoekt gebruik builenpest

ANTAKYA -
De Islamitische Staat (ISIS) onderzoekt het gebruik van biologische wapens. Zo had de islamitische terreurorganisatie onder meer documenten in handen met uitleg over hoe de builenpest gebruikt kon worden als wapen.
Dat blijkt uit de bestanden op een laptop van een ISIS-lid, waarop de journalisten Jenan Moussa en Harald Doornbos de hand hebben weten te leggen. Op de website Foreign Policy schrijven ze dat niet duidelijk is of ISIS zelf al biologische wapens heeft gemaakt.
Wel is nagedacht over de manier waarop biologische wapens zoals de builenpest ingezet kunnen worden. Zo is in één van de documenten op de laptop te lezen: ,,Gebruik handgranaten om het virus te verspreiden en gooi die in afgesloten ruimtes zoals metro's, voetbalstadions of concerthallen." De builenpest wordt overigens veroorzaakt door een bacterie.
Fatwa
Het gebruik van biologische wapens is in ieder geval toegestaan, zo blijkt uit een fatwa op de laptop, die is uitgevaardigd door een Saoedische geestelijke: ,,Als moslims ongelovigen niet op een andere manier kunnen verslaan, is het gebruik van massavernietigingswapens toegestaan, zelfs als zij en al hun nakomelingen daardoor van de aardbodem worden weggevaagd."
De geciteerde geestelijke, Nasir al-Fahd, zit overigens in een Saoedische cel.

source: Telegraaf.nl

Nog een kopje thee mijnheer Rutte?



Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 29 augustus 2014, 15:43:56
Ok, maar die extra 4 wielen zijn er niet lokaal op gezet neem ik aan?

Dat ze het wegdek kapot scheuren dat inetereseert ze hier niet al teveel.... :lachen:

Ik kan dan ook niets vinden via google met 26 wielen?............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Zal hem volgende keer tot stoppen dwingen?

In the name of Allah stop that car or else.............. :jajaja:


Heb mij verkeerd uitgedrukt Creek,die gele truck heeft wel degelijk 26 wielen.
Ik bedoelde die andere foto die je geplaatst hebt,die met die drie assige trailer,die heeft 18 wielen voor zover ik kan zien.

bananacreek

Nee...ik heb get verkeerd begrepen en ik bedoelde dat ik graag met die driver van de gele truck zou willen spreken hoe die wagen hier gekomen is.............

Kijk nu heb ik er toch eentje gevonden op Google........ :thumb:

Dus ze bestaan toch wel echt origineel.........



Hier weer iets anders.......van Freight Liner



Freightliner is nu DAIMLER

http://nl.wikipedia.org/wiki/Daimler_Truck_North_America