Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Camera was "reset" tijdens reparatie..........moet het opnieuw instellen...................

[yt=640,505]1gOT4eR1IWQ[/yt]

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 augustus 2014, 15:01:45
Camera was "reset" tijdens reparatie..........moet het opnieuw instellen...................

[yt=640,505]1gOT4eR1IWQ[/yt]

Het probleem schijnt verwerkt te zijn in Youtube............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

Deze clip heeft toch duidelijk problemen en ik zal de instellingen opnieuw moeten doen...ben er al moe van voordat ik begin..................... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]DIuQJ2Pm91s [/yt]

bananacreek

Nou had ik daar al 11000 pesos in gestoken en nu wil de trut geen operatie meer..................nou ze bekijkt het maar ...en dan later niet meer aankloppen bij deze KlootZak............ :neeneenee: :neeneenee:

Ze is bang voor de operatie...kan ik me voorstellen...maar ze kan toch met haar doctora spreken?.......maar ze heeft alleen twee jaar lagere school en dan wordt het moeilijker........maar in zwanger worden hebben ze geen enkel probleem............. :lachen: :lachen:





Ze bekijken het maar...ik ga nog één keer proberen met ze te spreken in een "familymeeting"...en dat is dan het laatste wat ik kan doen.......... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 augustus 2014, 15:45:43
Nou had ik daar al 11000 pesos in gestoken en nu wil de trut geen operatie meer..................nou ze bekijkt het maar ...en dan later niet meer aankloppen bij deze KlootZak............ :neeneenee: :neeneenee:

Ze is bang voor de operatie...kan ik me voorstellen...maar ze kan toch met haar doctora spreken?.......maar ze heeft alleen twee jaar lagere school en dan wordt het moeilijker........maar in zwanger worden hebben ze geen enkel probleem............. :lachen: :lachen:





Ze bekijken het maar...ik ga nog één keer proberen met ze te spreken in een "familymeeting"...en dat is dan het laatste wat ik kan doen.......... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

11,000 peso? :sexhq0: :sexhq0: of heb je er meer in gestoken? :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Adik

Is die healthcare in phils zo afschrikwekkend dan? Ken dr ook 1 daar die al lang met klachten rond liep. Overigens minder ernstig dan de juffrouw van bananacreek. Ik elke keer zeggen dat afspraak nodig is want gaat niet vanzelf weg, kan zelfs nog erger worden maar niks hoor. Zijn nog heel wat slapeloze nachten en pijnlijke momenten overdag voorgekomen voordat ze met een ate uiteindelijk op afspraak is geweest.

Ifugao

Citaat van: Lex1980 op vrijdag 22 augustus 2014, 22:52:16
Is die healthcare in phils zo afschrikwekkend dan? --------
-------- uiteindelijk op afspraak is geweest.

En toen?

bananacreek

#16187
Die 11000 pesosm waren alleen besteed aan medicijnen en voorbereidingen zoals ultra-sound, Xray....laboratory tests enz enz ...en alleen nadat alle gegevens bekend zijn kan worden besloten voor een operatie....

Deze operatie zou in Holy Child 80 duizend kosten (zonder andere bijkomende kosten) en in Cebu Doctors tegen de 170 duizend pesos maar in het Provincial Hospital wordt dat gratis gedaan omdat de patient een "indigent" is zonder inkomen enz................(charity) kon twee dagen niet meer op dat woord komen...................

Ook is de patient NIET verzekerd bij de PhilHealth...........deze mensen komen uit de bergen en hebben bijna NIETS en als je dan goed ziek wordt of wat dan ook dan is zulks vaak het begin van het einde........daarnaast kunnen ze ook nog zo dom zijn door niet naar redelijk advies te luisteren.

Kijk een "Myoma" groeit in de baarmoeder en er is niet mogelijk om te bepalen wanneer dat groeiprocess stopt dus als er geen juiste behandeling is da komen de problemen later, zelfs als deze Myoma's NON CANCEROUS zijn kunnen ze onbehandeld toch nog grote problemen geven op een later tijdstip.

Hysterectomy is dus een behandeling waarbij de Myoma via een soort "keizersnede"wordt verwijderd maar het kan ook zo zijn dat beide...de myoma en de baarmoeder worden verwijderd.

Daarnaast is er ook in principe een estrogen hormonen treatment maar alleen als de Myomas klein of medium van grootte zijn en dit soort treatment zou in dit geval niet veel helpen gezien de afmetingen........daarnaast kunnen de after-effects van een  operatie problemen geven in de menopauz:

CitaatHow Likely Is It To Avoid Surgery With Larger Uterine Fibroids?
Once again, if a woman has larger uterine fibroids then this doesn't mean the person needs to receive surgery, as it is possible for them to be helped through a natural treatment protocol.  However, because the fibroids are larger there is a greater chHow Likely Is It To Avoid Surgery With Larger Uterine Fibroids?

Once again, if a woman has larger uterine fibroids then this doesn't mean the person needs to receive surgery, as it is possible for them to be helped through a natural treatment protocol.  However, because the fibroids are larger there is a greater chance that it is causing severe symptoms and thus a person might not be able to wait until a natural treatment protocol takes effect.  As I mentioned earlier, some women will want to do everything they can to avoid surgery, and will want to follow a natural treatment protocol regardless of the size of the fibroids.  This obviously is only something they can decide to do on their own, but unfortunately, surgery sometimes is the best option.

However, just because a woman has large fibroids doesn't mean they should receive a hysterectomy, which is what frequently happens.  Removing a woman's entire uterus is an extreme measure, and should be avoided if at all possible.  If surgery is needed then one should first try to remove the uterine fibroid itself if at all possible.

In summary, women with small to medium-sized uterine fibroids frequently can avoid surgery by following a natural treatment protocol, which in turn will help balance the hormones estrogen and progesterone.  These hormones are usually what is responsible for the fibroids in the first place.  However, someone with large uterine fibroids might have no choice but to receive the surgery, and will need to be evaluated on an individual basis.  Either way, any woman with uterine fibroids who wants to avoid surgery might want to speak with a holistic doctor to look into following a natural treatment protocol.  And if you don't currently have uterine fibroids, then hopefully this information will help you to prevent developing them in the future.ance that it is causing severe symptoms and thus a person might not be able to wait until a natural treatment protocol takes effect.  As I mentioned earlier, some women will want to do everything they can to avoid surgery, and will want to follow a natural treatment protocol regardless of the size of the fibroids.  This obviously is only something they can decide to do on their own, but unfortunately, surgery sometimes is the best option.


Allemaal moeilijke dingen maar myoma operations komen hier vaak voor.................

Toch blij dat ik geen vrouw ben................... :happy: :happy:

Myoma voorbeeld:


bananacreek


bananacreek