Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Citaat van: Rich op donderdag 21 augustus 2014, 19:12:48
Citaat van: peldoman op donderdag 21 augustus 2014, 19:02:06
Ik wil hier wel op reageren maar kan nu niet, ben bezig een Bunker in mijn tuin de graven!
Kan ik me iets bij voorstellen,........Nederland staat niet in lijst  :lachen:
Maar de Schilderswijk (Scheveningen)  ligt in Nederland, Ises alom aanwezig!
En mijn buurman is ook moslim, liep vanmiddag met een groot mes in de tuin, ja om sla te snijden , maar daar gaat het niet om.
Voelt niet fijn aan, was ff met de buurvrouw buiten aan het praten, zijn we beiden maar gauw naar binnen gegaan.

bananacreek


bananacreek

Auto Loan Fiesta Caravan................hoop rente............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:










bananacreek



Je gaat voor de bijl Bong maar ik denk dat jij en je moeder genoeg weggestopt hebben in de loop der jaren............ :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek

Palinpinon road naar de Geothermal plant voordien een aantal maanden geleden........





Nu zijn ze een betonnen "raamwerk"aan het maken waarschijnlijk om instortingen van de bergwand op te vangen?


bananacreek

Heb ook twee videoclips maar de instellingen van de forumcamera werden "reset" tijdens de reparatie daarvan..........sorry...........





Waarschijnlijk gaan ze ook dit raamwerk bekleden om de zwaveldampen van de weg te houden?...........afwachten...

bananacreek

Andere kant van de weg op die plek met de Okoy river die naar Sibulan loopt.........




bananacreek


bananacreek