Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nog steeds geen rijst geplant..............geen wonder dat de rijst weer 2 pesos per kilo omhoog is gegaan........... :lachen: :lachen:


bananacreek

Dat was Bamboo.....maar genoeg bamboo in deze omgeving........... :jajaja: :jajaja:




bananacreek


bananacreek

Weer te verlegen om de broekspijpen omhoog te doen en straks maar weer de gras - "naalden" eruit halen..... :negatief: :negatief:..... :denk: :denk:






bananacreek

Dit T-shirt ga ik dragen als ik patat met kroketten en erwtensoep ga eten bij de Zeeuw in Valencia....krijg ik misschien 25% korting als ik kan aantonen dat ik een "DIENSTSLACHTOFFER" ben?....... :denk: :denk: :jajaja: :happy:








Ik heb nog nooit een Zeeuw ontmoet....zij dat vriendelijke mensen zoals de Friezen?........... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Deze Zeeuwse dame heeft goede zijspiegels .............. :thumb: :thumb:



Deze  :smiley-philippines: heeft TAMPO zo te zien............... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:


Nu trekt ze toch een ietje bij...........

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Deze melk wordt hier "behandeld" en de koeien komrn werkelijk uit Nederland (Friesland dacht ik) want een aantal jaren geleden was er zulk een programma maar hoe dat precies in elkaar zit ben ik vergeten...............

Maar ik weet niet of je nu wel dan niet belazerd wordt op de label mat de suiker....maar nu zie ik dat de toevoeging van suiker alleen bij "flavored" melk zou zijn..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:





P2 duurder als in Lee Plaza...en daar loop ik voor..... :lachen: :jajaja: :happy: :happy: