Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Tijd voor de dagelijkse TUBA harvest....ben al misselijk als ik er aan denk...de vieze zoete troep....maar 30 jaar geleden dronk ik het wel...en iedereen dronk uit hetzelfde glas en sommigen spuugden er even in..... :lachen: :lachen: :lachen:






bananacreek


bananacreek

#16022
The Lone Ranger sedert 1860 of zoiets.......(Tanjay city).......  :lachen: :lachen:


bananacreek

#16023
De dader martelen...........(penis langzaam afsnijden met een handzaag.. en daarna even goed laten doorbloeden en dan honing erop en als laatste een paarduizend goede bijtende mieren er op) en daarna zijn hoofd langzaam eraf snijden (beter zagen).............. :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 juli 2014, 12:47:39
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 juli 2014, 12:41:29
CitaatToen moest er een infuus worden ingebracht in den hand en zit er nog in en wordt er pas morgen uigehaald want er zit een soort kokertje op met medicijn wat in het bloed wordt released..............


Werd er hier in de E.R.uitgehaald...........



Normaal is het overdag altijd "full house" daar... :jajaja: :jajaja:

De oude man in het blauwe T shirt lag op een gegeven moment met de mond wijd open te stuiptrekken.......wat een ellende om oud te worden en ik ga mijn best doen om zo langzaam mogelijk oud te worden............. :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:

12 pagina's geleden:

Ok operatie is gezet voor 29 augustus 2014..............zie hierna.............

bananacreek

Maar eerst proberen een halve liter bloed te krijgen................ :negatief: :negatief:




Ik heb ze gezegd om daar gelijk aan te beginnen en niet op het laatste moment.............dus ik naar het Rode Kruis in Dumaguete......

Vroeger kon je bloed kopen van de gevangenen in de City Jail of Provincial Jail....maar nu is dat verboden omdat ze P1500 voor een halve liter vragen en de "screening" van het bloed kost ook in de buurt van P1500 dus zou je op 3000 pesos komen voor een halve liter bloed........... :negatief: :negatief:

Nu hebben ze een ander systeem in gevallen die niet onmiddelijk spoedeisend zijn en dat is een soort "ëxchange" system waarbij je een donor brengt die een halve liter blooed geeft van welke soort dan ook en als dat bloed door de test komt........... dan krijg je in ruil een halve liter zolang de vooraad strekt... :jajaja: :jajaja:

We hebben een neef van 72 kg gevonden................

Hier de voorwaarden:


Ik begrijp niet waarom je geen tanden getrokken mag hebben in een jaar vooraf gaande............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Afwachten maar.............weer...........

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 augustus 2014, 15:00:42
Maar eerst proberen een halve liter bloed te krijgen................ :negatief: :negatief:




Ik heb ze gezegd om daar gelijk aan te beginnen en niet op het laatste moment.............dus ik naar het Rode Kruis in Dumaguete......

Vroeger kon je bloed kopen van de gevangenen in de City Jail of Provincial Jail....maar nu is dat verboden omdat ze P1500 voor een halve liter vragen en de "screening" van het bloed kost ook in de buurt van P1500 dus zou je op 3000 pesos komen voor een halve liter bloed........... :negatief: :negatief:

Nu hebben ze een ander systeem in gevallen die niet onmiddelijk spoedeisend zijn en dat is een soort "ëxchange" system waarbij je een donor brengt die een halve liter blooed geeft van welke soort dan ook en als dat bloed door de test komt........... dan krijg je in ruil een halve liter zolang de vooraad strekt... :jajaja: :jajaja:

We hebben een neef van 72 kg gevonden................

Hier de voorwaarden:


Ik begrijp niet waarom je geen tanden getrokken mag hebben in een jaar vooraf gaande............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Afwachten maar.............weer...........

Waar in godsnaam of wiens naam dan ook vind ik een donor als ik bloed nodig heb?.................. :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Mijn bloed type:SML

Misschien te sterk?................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: