Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik zag op ABS/CBN een clip betreffende iets in Mandauwe waarbij er een brandweerwagen van de ERUF was en die wagen komt uit Haarlemmermeer in  :nederlandsevlag: en werd gedoneerd aan de ERUF een paar jaar geleden waarbij het forumlid AB aan meegewerkt heeft en er was ook een plan dat een andere wagen over land naar de  :smiley-philippines: zou komen en ik had me al aangeboden om mee te gaan maar die wagen verbrandde later in de garage van de brandweer....in Hoofdorp dacht ik............ :negatief: :negatief:

Deze brandde uit...........



bananacreek

#15951
Vanuit Cebu city een patient ophalen 2 Holy Child Hospital in Dumaguety............. :lachen: :lachen:



Ik stond daar wel even met mijn grote neus te kijken en dacht dat ik werkelijk droomde.....en nadat ik foto maakte kwam ik in contact met de mensen van de Hoofddorp brandweer............ :thumb: :thumb:

Ze zijn hier op bezoek bij mij in..de disco in 2006......



Zeer vriendelijke mensen......... :thumb: :thumb:




Wordt vervolgd na een zip Coke Zero............ :happy: :happy: :happy: :happy:


bananacreek

Klaar voor verscheping naar Cebu city als donatie aan de ERUF





In Mandauwe






bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 31 juli 2014, 14:25:03
Ik zag op ABS/CBN een clip betreffende iets in Mandauwe waarbij er een brandweerwagen van de ERUF was en die wagen komt uit Haarlemmermeer in  :nederlandsevlag: en werd gedoneerd aan de ERUF een paar jaar geleden waarbij het forumlid AB aan meegewerkt heeft en er was ook een plan dat een andere wagen over land naar de  :smiley-philippines: zou komen en ik had me al aangeboden om mee te gaan maar die wagen verbrandde later in de garage van de brandweer....in Hoofdorp dacht ik............ :negatief: :negatief:

Deze brandde uit...........




Ik was fout want de 643 staat hier in Mandauwe city


bananacreek

Kijk de manager staan gluren.......ze had zware TAMPO die avond.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik had een vrije dag die avond...niet klagen..... :neeneenee: :neeneenee:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 31 juli 2014, 14:25:03
Ik zag op ABS/CBN een clip betreffende iets in Mandauwe waarbij er een brandweerwagen van de ERUF was en die wagen komt uit Haarlemmermeer in  :nederlandsevlag: en werd gedoneerd aan de ERUF een paar jaar geleden waarbij het forumlid AB aan meegewerkt heeft en er was ook een plan dat een andere wagen over land naar de  :smiley-philippines: zou komen en ik had me al aangeboden om mee te gaan maar die wagen verbrandde later in de garage van de brandweer....in Hoofdorp dacht ik............ :negatief: :negatief:

Deze brandde uit...........



Een Daf met een Renault cabine..

bananacreek


bananacreek


bananacreek

#15958
September 2012 ...(Canghatap-Pal Ew, tanjay city).......en daarna weer kapot.......slecht gerepareerd ....kapot...gerepareerd............als het een paar dagen regent groeit die creek aan tot een woeste waterweg.......... want al het water komt van hoger gelegen gebieden........



Vandaag




Een paar dagen geleden was er weer een alarm vanwege NPA sightings in Barangay Sto. NINO en twee trucks met soldiers waren op weg daarheen maar moesen terugkeren omdat ze hier niet verder konden............. :negatief: :negatief:

Waarschijnlijk hebben ze gelijk aan de bel getrokken want de volgende dag kwam er een SUV van de city of Tanjay en men begon te meten....er is een budget maar the usual RED TAPE zorgt ervoor dat het geld niet mag worden aanbesteedt.................. :negatief: :negatief:




bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 31 juli 2014, 23:43:12
Citaat van: bananacreek op donderdag 31 juli 2014, 14:25:03
Ik zag op ABS/CBN een clip betreffende iets in Mandauwe waarbij er een brandweerwagen van de ERUF was en die wagen komt uit Haarlemmermeer in  :nederlandsevlag: en werd gedoneerd aan de ERUF een paar jaar geleden waarbij het forumlid AB aan meegewerkt heeft en er was ook een plan dat een andere wagen over land naar de  :smiley-philippines: zou komen en ik had me al aangeboden om mee te gaan maar die wagen verbrandde later in de garage van de brandweer....in Hoofdorp dacht ik............ :negatief: :negatief:

Deze brandde uit...........



Een Daf met een Renault cabine..

CitaatDe Midlum-cabine is het resultaat van een hechte samenwerking tussen Renault, DAF en Leyland. De ontwikkeling begon in 1997 en werd gedaan door de diverse afgevaardigden van de truckfabrikanten. In Frankrijk werd de cabine ontwikkeld en word hier ook geproduceerd. Omdat Renault eigenaar is van Mack word deze als Mack Midlum geleverd op lokale markten (o.a. Amerika en Australiƫ). Volvo op haar beurt is weer grootaandeelhouder van Renault Trucks en gebruikt de Midlum cabine op die manier weer voor de VM-serie die op lokale markten (zoals Braziliƫ) geleverd wordt.



http://www.truckstar.nl/nieuws/detail/rijden-met-dafs-nieuwe-cf-en-lf/