Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

#15881
.

Pagasa zit weer dicht................. :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:

bananacreek

Lichamelijke Oefening voor al de getrouwde leden en gasten.......neem haar bij de hand en LEAD HER ..... :thumb: :happy: :happy:

[yt=640,505]YHOu1bc8kBw [/yt].

gosternokke

Citaat van: bananacreek op zondag 27 juli 2014, 10:00:26
.


Vannacht gezien via live stream. Indrukwekkend een dienst van 55duizend mensen in een stadion.  En natuurlijk een hele prestatie in 100 jaar van 0 naar 6 miljoen leden.

Kan niet anders dan dat God hier de sturende kracht van is, was de conclusie, en natuurlijk de miljoenen dollars uit amerika ieder jaar(maar dat werd er niet bij verteld uiteraard)   :biggrinn:

bananacreek

Prachtig dat voetenwerk...dacht eerst dat ze de kakkerlakken aan het dood trappen was............ :lachen: :lachen:

Mooie vrouw trouwens .....ze lijkt op mijn zuster toen die nog jong was.......... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]ff2JeUybIyo [/yt]


Hier broertjelief.................. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:



Nog een selfie......de Machoman........ :lachen: :lachen:. :happy: :happy: :happy:



bananacreek

Nederlanders in Libiƫ? Ga weg!............ :denk: :denk:

Hoop dat zulks hier op de  :smiley-philippines: nooit zal gebeuren en tot nu toe is het allemaal meegevallen en toen ik hier in 1979 aan mijn verbanning begon dacht ik daar toch wel eens aan.......... :denk: :denk:


Amice

Citaat van: bananacreek op zondag 27 juli 2014, 16:32:15
Nederlanders in Libiƫ? Ga weg!............ :denk: :denk:

Hoop dat zulks hier op de  :smiley-philippines: nooit zal gebeuren en tot nu toe is het allemaal meegevallen en toen ik hier in 1979 aan mijn verbanning begon dacht ik daar toch wel eens aan.......... :denk: :denk:



Morgen State of the nation (Sona).
Op het nieuws is al aangekondigd dat EDSA op de LRT na volledig afgesloten wordt vanwege te verwachten protesten/rally's, waarbij men wordt aangeraden om zwart te dragen als men voorstander is voor een impeachment en geel als men voorstander is van P'noy.

Dat kan nog wel eens vreselijk uit de hand lopen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek


bananacreek


bananacreek