Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

#15751
Als de meningen hoort van de mensen die hier de krantenkoppen lezen dat komen ze met allerlei vreemde bevindingen......



INCONGRUOUSLY:...wat een moeilijk woord gebruiken ze hier....even in de Merriam Webster kijken..........er zijn nog vier wachtenden voor u ............. :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Vergeet het maar en dan maar bij van Dale aanbellen.............

Citaatin·con·gru·ous [in'kyngrufs,  -'kln-] (bijvoeglijk naamwoord;
bijwoord: incongruously; afleiding: incongruousness)
1
ongerijmd
onlogisch, strijdig, onverenigbaar, incongruent
2
detonerend
uit de toon vallend, disharmoniërend, misstaand
3
misplaatst
ongepast
4
ongelijksoortig
heterogeen, uiteenlopend







bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek



bananacreek

#15758
Mijn ex was hier uit  :nederlandsevlag: voor een week............en het gevecht voor de huizen enz is begonnen................ :thumb: :happy: :happy:

Ze nodigde me uit voor een barangay conference en zei:" Ik ben nu veranderd en werk voor de kerk in Nederland om drugverslaafden te begeleiden".. :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Ze ging verder: " I forgot the past because now I am a child of the Lord".................... :lachen: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

"Just give me the titles of the lands" ..I don't want to sell but just in case"  ..... :lachen: :lachen:

Na twee dagen vond ik uit dat ze de hele zaak bij elkaar gelogen had............... :lachen: :lachen:

Ik vertelde haar dat als wanneer ze niet aan de tafel wilde gaan zitten to negociate en mij de 50% huur van het andere huis @ P500 duizend zou geven ik weer voor 15 jaar naar de rechtbank zou stappen...........en ze reageerde..you have no change because the Supreme Court decision cannot be appealed anymore.. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Zeer gecompliceerde zaak waarbij de landen aan haar zijn toegewezen maar de huizen "co-ownership" zijn verklaard........

Ze is nu weer terug naar Nederland...... :jajaja: :jajaja:......... :daag: :daag:

Ik denk dat het einde voor mij........snel zal komen.............. :denk: :denk: :moord: :moord: :shoot13lj7: :shoot13lj7:......... :ripba8: :ripba8: :weetikniet: :weetikniet:



Dan binnenkort maar afscheid nemen van dit forum op een waardige manier?...... :denk: :denk:

[yt=640,505]vIDPa1wTGQA [/yt]

[yt=640,505]Qdf8SZLHkiQ [/yt]

 

peldoman

Bananacreek,  begint met een H  en eindigt met Man.
Kost misschien een paar centen maar dan heb je ook wat.

Kunnen wij jou satellietbeelden blijven bekijken. :haha: