Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Zou kunnen maar het werd niet besproken maar alleen in het onderschrift op het nieuws, maar niet ABS/CBN maar ANC ....maar dat is dezelfde maatschappij....

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag  2 juli 2014, 13:02:55
Zou kunnen maar het werd niet besproken maar alleen in het onderschrift op het nieuws, maar niet ABS/CBN maar ANC ....maar dat is dezelfde maatschappij....

Als dat dan niet waar zou zijn betreffende "stage 4" dan nemen ze wel een risco om zulks in het publiek te gooien....want Miriam is echt geen kip om zonder handschoenen aan te pakken............. :thumb: :thumb:

bananacreek

Vaak vergeet men een id hier bij LBC......ze verliezen hier van alles in pedicabs enz.....

Amice

"The SC said the DAP is wrong. Someone has to be made liable. Secretary (Butch) Abad should resign to save the face of the President."
This was what Senator Miriam Defensaor Santiago said in a press briefing on Wednesday morning, July 2 at around at the Senate's Sumulong Room.
After announcing that she was battling Stage 4 lung cancer, Santiago went on to address questions about the crucial issues that the government is facing.

bron: yahoo news

(UPDATE 2) Senator Miriam Santiago has bared she is battling lung cancer, a surprising announcement amid reports she may be eyeing presidency in 2016.
"I have come so you can [see] me personally before cancer ravages my body," Santiago said in an announcement, parts of which were tweeted on her personal account @SenMiriam.
The senator said she has Stage 4 cancer on her left lung, as she notes she's hoping to "see you in six weeks recovered, after going through treatment." She also attributed her difficulty in breathing to the cancer.

"I don't smoke. I don't drink," she added.
"I don't know what the reactions of my enemies are. Maybe they'll be happy because on one hand I might die and then they could get rid of me but on the other hand, I might survive and I will get rid of them," she added.
Santiago said although the cancer is at Stage 4, it has not metastasized or spread in other parts of her body.
"In my case, they are very very well-behaved. I've been disciplined all my life so even my cancer cells are showing excellent discipline," she added, noting that she'll be taking medicine and won't undergo chemotheraphy.
When asked what could've triggered her illness, Santiago said in jest: "giving trouble to my colleagues at work."
Earlier in June, Santiago also stepped down as judge of the International Criminal Court, citing health reasons.

ACN news

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ifugao

Toch wel een hele ervaring om op deze manier het WK te volgen. Mag ik mischien tevens gebruik maken van de gelegenheid om onze Belgische vrienden te feliciteren met de overwinning op de USA. Wel verdiend!
Het was geweldig gezellig op het terras bij Casa Blanca aan de Boulevard:

bananacreek

bananacreek

bananacreek

bananacreek

Stof (3m) voor twee broeken @ P220/m

Labor: P375

Labor long sleeve shirt: P350

Labor short sleeve shirt: P300

In werkelijkheid is de kleur iets donkerder dan op de foto...........

Wat zou dat in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: kosten?

Amice

Een lange broek (slacks) zal in  :nederlandsevlag: al gauw â,¬ 50 kosten bij C&A denk ik

Ik heb enkele jaren geleden een broek welke ik gekocht had in  :nederlandsevlag: na laten maken hier maar dat was toch geen succes moet ik zeggen, die ligt dan ook allang bij de vuilnis.
Koste toen P500 + de stof( de kwaliteit daarvan haalde het bij lange na niet t.o.v het  :nederlandsevlag: model waar ik wel om gevraagd had), samen was het iets van P800.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent